Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opravdu jen z povinnosti se Pepa pohřbu tchýně zhostí

23. 01. 2023
15
14
339
Autor
Nami 99

Do obchodu přišel mládenec.

"Chtěl bych černou stuhu na věnec."

"Jak široká má být stuha?

Jako tahle, nebo druhá?

Čím bližší vztah k mrtvému máte,

tím širší stuhu mu na věnec dáte.

Tak jakou budete chtít?"

"Poprosil bych černou nit."

 


14 názorů

Abakus
23. 01. 2023
Dát tip Nami 99, Alegna

Ja  sa pridám k rodinným strašidlám. Keď  zomrela moja mama, asi tri dni potom búchali žiarovky v dome - ale aj s  tienidlom a lietali kompóty v komore.

Asi strašiť nebudem mať veľmi koho - moja triedna je už nebožtík. A synova snáď tiež. Alebo aspoň už nikomu nie je triednou.

Čierna zubná niť by tú vencovitú službu nespravila?


supizmus
21. 01. 2023
Dát tip Gora, Alegna

Já se chodím denně modlit na hřbitov, protože tam je naše budoucnost!


Nami 99
21. 01. 2023
Dát tip

A budete chodit srašit? 

Já určitě Karla Šafránka. Přebral mi Aničku a dluží mi šedesát korun.


gabi tá istá
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99, 8hanka, Kočkodan, Alegna

Ja som taká hodná tchýne,že ani veľký veniec nebude vidno, však, Miško?❤️


Nami 99
20. 01. 2023
Dát tip

Evženie -

My máme menší hrob, vedle našich bych se vešel, ale musel bych podepsat, že budu ležet na boku.


Evženie Brambůrková
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99

Hlavně ne k našim. Místo tam máme, ale už teď bych z toho měla depku.

A já si to ještě pořádně užiju. Stuhu nechci.


Nami 99
20. 01. 2023
Dát tip

8hanka

Taky se nechám spálit. A jsem domluvený se Spálničkama (provozovatelky krematoria), že mi před kremací nasypou do rakve popkorn, pro zpestření obřadu. 


8hanka
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99

mohlo by mi to už potom byť jedno, ale keďže nie som krkavčia matka, mám možnosti výberu na niekoľkých miestach - mama chcela, nech som po smrti s rodinou  ( s otcom, mamou a bratom),  mám už meno na náhrobku, neďaleko sú starí rodičia,  volám sa ako babka, ich miesto je priveľké, pohodlne by sme sa pomestili, dokonca aj babička môjho bývalého má meno ako ja, takže by som sa mohla pritúliť aj k nej, ale...chcem byť všade a nikde, slobodná, takže spáliť, popol rozsypať, ak si vyberiem vhodnú dobu na odchod, deti sľúbili (ich nápad, nenútila som) , že ma rozsypú v levanduľovom poli...ale neponáhľam sa, radšej budem pole obdivovať živá...


Nami 99
20. 01. 2023
Dát tip

8hanka -

při dnešních cenách se ani umřít nevyplatí.


8hanka
20. 01. 2023
Dát tip Alegna

ešte, že mám synov a nie zaťov, to by som sa bála aj umrieť:)))


Kočkodan
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99, Alegna

Tušení mám nyní temné

(hlavně kvůli niti),

že se v lásce s tchyní neměl

a ten vztah byl v řiti.


Jamardi
20. 01. 2023
Dát tip

Chtěli jsme na stuhu určitý nápis, na kterém se všichni dohodli. Přesvědčovali, ať chceme ten, co už mají  natištěný.  Nesouhlasili jsme. No a nakonec tam dali stejně tu stuhu, kterou chtěli oni. Jenže pak už se nikomu nechce se kvůli tomu rozčilovat.


aleš-novák
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99, Kočkodan, Alegna

máme i nanovlákno...


Gora
20. 01. 2023
Dát tip Nami 99, blacksabbath, Alegna

Černá nit černého humoru. Dobré, Nami.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru