Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání

09. 06. 2002
1
0
663
Autor
hledaná

Dneska večer za rohem paneláku

jsem potkala lásku.

Jen tak trochu mrkla

a já za ní běžela.

Láska nikde.

Rozhlédla jsem se a kousek dál,

někde pod pavlačí,

se rozechvěly stonky trávy.

Hraje si na schovávanou,

napadlo mě a šla jsem dál,

jako bych si ničeho nevšimla.

Věděla jsem,

že je někde blízko

a že ji nesmím vyplašit.


Požadavky básně ? Co je to za hovadinu... To jsou nějaký komunistický požadavky na tvorbu ? Možná používám příliš silná slova, ale slovo požadavek se sakra nelíbí. Pokud bych někdy nějaký požadavek splnil, o čemž pochybuju, tak do žádnýho klubu nechci. Ne kvůli těm autorům, být po jejich boku by mi být nevadilo, ale kvůli CENZORŮM, který mají POŽADAVKY. Ach jo, to jsem se rozčílil, BÁSNIČKA se mi líbí a tak Ti dám i tip.

...tak mě ten člověk nasral, že ta "kritika" je úplně stylisticky rozhozená...za to se omlouvám.

Gastarbajtr
12. 06. 2002
Dát tip
jen si pindej, na to my jsme zvyklí :-)

hledaná
10. 06. 2002
Dát tip
Vlastně jsou to jen mé vlastní pocity kdysi dávno před miliónem let zachycené na papír.

Lucy
09. 06. 2002
Dát tip
He? Akosi to ide mimo mňa... a rým tam tiež zrovna nevidím...

Lásku taky nemohu najít, snad v liteře. A rým viz: výše.

Gastarbajtr
09. 06. 2002
Dát tip
když jsem začal číst, tak jsem i myslel, že to dám do klubu...ale je tu jedno velké ALE - ta "báseň" nesplňuje základní požadavky básně. Není to volný ani bezrozměrný verš, je to próza napsaná v grafické formě básně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru