Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy neříkej nikdy

01. 03. 2000
0
0
824
Autor
Mišpule

Nečekejte žádné umění... Jen němý výkřik do ticha. (Paradox? Ne, pouze oxymórón a klišé k tomu.)

Naivnost -------- hledat lásku na celý život. Hloupost -------- hledat ve slovech „miluji tě“ ten správný význam, jen pár písmen, nic víc. Zbytečnost ---------- věřit v opravdovou lásku, teď jsi zde a zítra nás budou dělit miliony světelných let. Nebezpečí --------- někomu otevřít srdce a důvěřovat, celé roky ti to vychází, jednou však za každým „a“ přijde „ale“. Paradox ------- říkám: Nikdy se nerozejdeme, já chci tě a miluji tě, on odpoví: Nikdy už neříkej nikdy… Paradox? -------- Jenom už nikdy asi neřeknu nikdy…
Gala
05. 03. 2000
Dát tip
Milá Mišpule celá naděje tohohle dílka je položena do jednoho slova - tím slovem je to nenápadné "asi" v poslední větě. Jsem rád, že si tím nikdy nejsi tak úplně jistá...

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
Kdybych znal přesnej význam slova cynismus (nebo jaksetopíše), na něj bych ti napsal odpověď. Naštěstí ho neznám, a taky vyřčený myšlenky připisuju nějakému zklamání... takže radši nic :-))

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Hm, tak koukám, že jsem naivní, hloupá, zbytečná, nebezpečná a paradoxní... prosím buĎ i ty, aŤ v tom nelítám sama...! Stále budu opakovat NIKDY, protože kdyby né, je to jako mávnout při narození mimi rukou a říct si, stejně umře:-( Ráda jsem naivní a hloupá!!! Proč né?

Laďa
02. 03. 2000
Dát tip
Fakt. Já bývám taky cynik. Ale nerada to vidím u jiných. Ale jinak je to hezká báseň.

Stepca
02. 03. 2000
Dát tip
Jak to že to chápu, když blížím se spíš chlapu...:-). Vážně. Mluvíš mi z duše. Akorát zatím nevím co s tím, tak jak třeba Bibša.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru