Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To jsou ty paradoxy

01. 03. 2000
3
0
754
Autor
Mišpule

Nedávno jsem četla inzerát: Hledá se ledová královna. Je ti smutno? Odpovím ti rád. No, řekla jsem si, proč ne ? Jsem teď děvče nezadané, tak co, odpovím… Když mě můj přítel opouštěl, Řekl mi: Jsi mou zdí nářku… A ač mne dlouho podváděl, nepotrpí si prý na přetvářku. Život se mnou je prý jako hrát ruskou ruletu. „Ale děvče víš, takhle já žít s tebou nesvedu. Je to bez křídel Ikarův let, je to jen černobílý svět, jsi jako studená řeka, která na mě stále čeká, aby mne stáhla, abych v ní utonul… Ale já chci znovu začít žít!“ Co na to v téhle chvíli říct? Tak čekám na ten inzerát, odpověď přišla a co v ní? „Jsem šašek s boulí na čele a jsem fakt hodně upřímný, mám šrámy na duši i na těle, žít s bývalkou bylo jak stát u zdi nářku, nepotrpím si na přetvářku a hledám opravdovou lásku, která mi bouli zatlačí… jsem vlastně oběť osudu…“ Co na to v téhle chvíli říct? Hm, tak tuhle zkušenost už mám, tu bouli si radši zatlač sám…
Klárka
31. 05. 2000
Dát tip
:o)

Tanizaki
03. 05. 2000
Dát tip
(máš můj obdiv.. *!!)

Gala
05. 03. 2000
Dát tip
Mišpule, Mišpule jsi mistrem paradoxů...
Co tvoje boule má je kdo zatlačit?

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
d'konalýť :-))))))

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Nechápu ten začátek. Že on si ten tvůj přítel podal inzerát, protože jsi mu chyběla:-)))) Ouha, promiň ...

Laďa
02. 03. 2000
Dát tip
Ne Bibšo, tak to neni. Prostě možná náhoda. Lidi jsou různý, ale neni tolik druhů myšlení. Možná je stejnej jako ten předtim. Možná má Mišpulka obavy. Radši se tomu vyhne. Přijde jinej, pohladí. Mně se strašně líbí, jak se to vyvrbilo. To je moje oblíbené.

Stepca
02. 03. 2000
Dát tip
Strhující závěr. To je poslední slovo? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru