Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krutá láska

09. 06. 2002
4
0
1234
Autor
Eliz

Všem...

Krutá láska

Ach lásko proč jsi mne opustila tak brzy?

Proč jsi ještě chvíli nepočkala v duši mého srdce?

Jsem zklamán tebou a můj život je teď zasvěcený nenávisti a zlobě.

OH,jak jsi krutá lásko!

Kdybys jen chvíli počkala a setrvala v srdci mém,našel bych své štěstí,radost a harmonii v těle svém.

Jen díky tobě mne žena jenž miluji odmítá a já ji nedokážu vyznat tebe.Ano lásko tebe!

Nedokážu se jí podívat do očí a říci ty krásné slova,jež jsem míval na jazyku svých úst.

Stal jsem se troskou a pouhým ubožákem bez citu a krásy v srdci.

Bez tebe jsem nic.Pouho pouhá atrapa,která se dívá skrz brýle se zavřenýma očima na svět a myslí jen na smrt a trápení.

OH,lásko jak jsi krutá,ale přesto tak krásná!


Eliz
23. 11. 2002
Dát tip
Díky vám všem co jste mi dali tip a napsali tak úžasný zprávy.Moc mě to těší,hlavně od Marwina,jeanne a ender1. Moc pěkný díky,díky,thank you!!!!

tyčinka
21. 10. 2002
Dát tip
g*

Notreal
05. 10. 2002
Dát tip
smutné*

Marwin
21. 07. 2002
Dát tip
...a můza se k němu již nikdy nevrátila, poctata jeho bytí zemřela a on zemřel spolu s ní, jako zapomenutý umělec... Tohle jsem kdesi četl... K tvému dílu to má blízko... ender1 :) T*

Jeanne
09. 06. 2002
Dát tip
zajímavě zpracované, líbí. V lácse, co Tě nazabije, to Tě posílí )))))))) ***

ender1
09. 06. 2002
Dát tip
palčivé jako šíp zalomený v srdci.....dobré a silné jako život sám

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru