Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh jako DJ

01. 04. 2023
13
11
235
Autor
supizmus

Vyhlídka pro rok 2300 je následující: Bůh se rozhodne skončit s planetou Zemí jak ji známe a vytvoří Zemi novou. Ta uspokojí jak vědce, kteří ji chtějí kulatou, tak absolventy vysoké školy života obhajující její placatost - učiní ji jako gramofonovou desku, a to doslova. Naši planetu pak posadí na obrovský mixážní pult a nechá ji hrát životem. 

Po dobře vykonaném díle se pak bude chtít jistě odreagovat a jako správný DJ si na svoji gramodesku "zahraje" a bude ji šudlat do rytmu houseových beatů. Takže se bude nezřídka stávat, že po těžkém dni, kdy unavení lidé přijdou domů a budou relaxovat pohledem na stmívající se krajinou, se najednou vyděsí prudkým návratem do horka pravého poledne a několikerým prudkým vystřídáním dne a noci během pár minut, než se vše zase vrátí do pohody.

Co se stane, až deska začne přeskakovat a lupat, vědci doposud nezjistili.


11 názorů

To jsem ráda, že se toho nedožiju.


blacksabbath
03. 04. 2023
Dát tip supizmus

no.....to já už tady, zaplať Pán Bůh, nebudu:-)))))))


Alenakar
03. 04. 2023
Dát tip supizmus

Deska přeskakuje a lupe už dnes. Turci by o tom mohli vyprávět. Tip.


8hanka
02. 04. 2023
Dát tip Benetka

prepáč, pri tejto vážnej téme a zaujímavom spracovaní som si spomenula na starý vtip, možno dopadneme podobne:

rodičia, odchádzajä do kina,  po prvý raz nechávajú dieťa osamote,  na dobrú noc mu púšťajú platňu s rozprávkou... po návrate ich čaká  zaseknutá platňa opakujúca  - milé deti, chcete počuť rozprávku? A otrasný pohľad na dieťa trieskajúce hlavou o stenu, kričiac - chcem, chcem, chcem...


Kočkodan
02. 04. 2023
Dát tip

Bene, však já také prsknul onen komentář pod Supíkovo dílo s pomyslným mrkem levé bulvy (u pravé to neumím). Jsem natolik velký realista, abych si dělal naděje, že se s uvedeným letopočtem v živém stavu potkám.


Aru
02. 04. 2023
Dát tip

do r. 2300 jistě lidé přijdou ještě s několikarými vizemi a teoriemi o světě kokem nich a budou se vysmívat tomu čemu se učí dnes, aby ti po nich se vysmívali i jim a byli vysmíváni těmi co přijdou po nich ;)


Abakus
02. 04. 2023
Dát tip

Predstavujem si peklo na zemi so slovenskými tangami!


Benetka
02. 04. 2023
Dát tip supizmus

Kočko: Já myslim že rok 2300 tě moc trápit nemusí... :D


Janina6
02. 04. 2023
Dát tip

:-)


Nami 99
02. 04. 2023
Dát tip supizmus, Gora

Podle teplotních výkyvů, se mi zdá, že už je to tady.


Kočkodan
01. 04. 2023
Dát tip Gora

Já se na ty teplotní a světelné poskoky moc netěším.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru