Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temná pohádka

03. 04. 2023
0
0
107

Hraji si s chatem GPT4. Je až strašidelné, co dokáže. Přikládám povídku, kompletně vytvořenou umělou inteligencí.

Zadání znělo "Temná pohádka o zlé Karkulce, která snědla hodného vlka"

Dávám bez úprav. Není to kdovíjaké veledílo, ale má to hlavu a patu. Je opravdu neuvěřitelné co dokáže počítač. Je to k zamyšlení.

Bylo, nebylo, v jedné temné a tajemné vesničce žila dívka jménem Karkulka. Karkulka byla známá nejen pro svůj červený plášť, ale také pro své temné schopnosti, které získala od své babičky, kdysi známé čarodějnice.

Jednoho dne se maminka rozhodla poslat Karkulku k babičce, aby jí přinesla košík plný jídla a léků. Karkulka se vydala na cestu přes les plný nebezpečí a temných sil.

Cestou potkala Karkulka vlka, který byl ve skutečnosti velmi hodný a laskavý. Vlk žil v lese a pomáhal zvířatům i lidem, kteří se dostali do problémů. Když se Karkulka a vlk setkali, vlk nabídl Karkulce pomoc s jejím košíkem a varoval ji před temnými silami, které ve vesničce přebývaly. Karkulka se však zlomyslně usmála a odmítla vlkovu nabídku pomoci. Místo toho se rozhodla využít vlkovi hodnosti a laskavosti proti němu.

Karkulka vedla vlka na opuštěnou louku, kde se předstírala, že potřebuje odpočinek. Vlk jí důvěřoval a šel s ní, aniž by tušil, co se chystá stát. Když dorazili na louku, Karkulka předstírala, že si chce jen odpočinout a nasbírat květiny pro babičku.

Vlk se usadil na louce a pozoroval, jak Karkulka sbírá květiny. Netušil, že Karkulka ve skutečnosti připravovala záludný plán, jak se ho zbavit. Když Karkulka dokončila sbírání květin, obrátila se na vlka a začarovala jej temnou kletbou, kterou se naučila od své babičky.

Vlk byl kletbou ochromen a nemohl se pohnout. Karkulka se pak se zlomyslným úsměvem přiblížila k vlkovi, držela v ruce ostrý nůž, který si přinesla v košíku s jídlem. Vlk se snažil Karkulku přesvědčit, aby ho nechala být, řekl jí o svých dobrých skutcích a o tom, jak pomáhal lidem a zvířatům. Ale Karkulka byla neoblomná a bez slitování.

Karkulka se pak rozhodla, že vlka nejen zabije, ale také sní, aby získala jeho hodnou sílu a využila ji ve svůj temný prospěch. Pomalu a krutě rozřezala vlka a snědla jeho maso, aniž by předtím odstranila kletbu. Vlkovo trápení a bolest byly nesnesitelné.

Když Karkulka snědla vlka, necítila žádnou lítost ani smutek. Místo toho pokračovala na své cestě k babičce, vědoma si své nově nabyté síly. Když dorazila k babiččině domu, už se necítila jako obyčejná dívka, ale jako někdo mnohem mocnější.

Babička, která tušila, co se stalo, byla zklamaná a zděšená ze své vlastní vnučky. Věděla, že Karkulka získala moc, která byla příliš nebezpečná a nyní hrozila celé vesnici. Rozhodla se tedy obětovat svůj život a použít poslední zbytky své magie k tomu, aby Karkulku navždy uvěznila.

Babička vyslovila kouzlo, které obklopilo Karkulku silným ochranným štítem. Karkulka uvědomila, že babička je tím jediným, kdo jí mohl zastavit. V zoufalství se pokusila prolomit štít, ale marně. Babička byla nakonec nucena položit svůj život, aby zpečetila Karkulku ve věčném uvěznění.

A tak skončil příběh zlé Karkulky, která snědla hodného vlka. Vesnice se pomalu vzpamatovávala z tohoto temného období, ačkolilegenda o zlé Karkulce zůstala v jejich srdcích navždy. Lidé si připomínali, jak důležité je chránit své srdce před temnotou a jak hodnotná je láska a dobro, které nám vlk ukázal svými skutky. Babiččina oběť a statečnost byly připomínkou síly, která se skrývá v každém z nás, pokud se rozhodneme bojovat za to, co je správné.

Vesničané si také uvědomili, jak důležité je, aby se nikdy nepodlehlo temnotě a zlu ve svých srdcích. Místo toho se společně snažili šířit dobro a laskavost, aby se příběh zlé Karkulky nikdy neopakoval.

Ačkoli byl tento příběh plný hrůzy a temnoty, ukázal také, že dobro nakonec zvítězí nad zlem a že láska a oběť jsou silnější než jakékoli zlo, které se může objevit. A tak vesničané žili šťastně až na věky věků, pečujíce o svou komunitu a navzájem se podporujíce na cestě životem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru