Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sebedotazování

14. 04. 2023
14
12
298
Autor
Danny

než jsem se našel
musel jsem vyloučit všechno
co nejsem


12 názorů

Rhodesie
17. 04. 2023
Dát tip

Tak tohle je super. Kolikrát pochybuju, co nejsem...


Janina6
15. 04. 2023
Dát tip

Šla jsem do sebe a bez sebe jdu ze sebe.


A bylo toho málo nebo moc?


Benetka
15. 04. 2023
Dát tip

Já se radši ani nehledám.

Nechci totiž zažít ten úlek kdybych se náhodou našel.

To už snad zajít na černý kašel...

 


Danny
15. 04. 2023
Dát tip

Mojše: lyrický subjekt básně dosáhl buddhovství :) co se týče mě, Dannyho, udělal jsem jenom takový malý krůček "o píďu" vpřed (no, snad to nebyla naopak regrese) při noční meditaci, písmák slouží i trochu jako deník v tomto :) kdybych skutečně dosáhl buddhovství, neměl bych asi potřebu to takhle teatrálně vyhlašovat na literárních serverech :)


Nami 99
14. 04. 2023
Dát tip Janina6

Já když se hledám, tak jdu nejdřív do sebe, zuju se, abych si tam nenašlapal a rozhlédnu se, jestli tam někde nejsem. Zatím nic.


keby som si tak bola istá, čím nie som :)


lastgasp
14. 04. 2023
Dát tip

Vtipná úleva ztraceného individua.


Alenakar
14. 04. 2023
Dát tip

Máš štěstí, že ses přecejen našel. Já se pořád jen hledám. Možná mají moje brýle málo dioptrií.  Tip.


K3
14. 04. 2023
Dát tip

A toho je asi hodně. To jsi musel taky hledat, takže nejspíš celý život:). Vtipná průpovídka.


Binka40
14. 04. 2023
Dát tip

Líbí. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru