Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Absurdní pozice

02. 03. 2000
0
0
1457
Autor
Laďa

Tak snad o něco veseleji.

Nešťastný člověče, co jsi to udělal. Jednou jsi otevřel skříňku, co držela a hned jsme se potkali na nádraží, oči nám těkaly po zápraží našeho vědomí, které se nebálo, v předpeklí vstoupilo. Nádraží osudné, oba nás zaklelo. Myšlenky mámivé, hodně nám uteklo. Dával si pozor, aby nezabloudil tvůj pohled k mému, neoblouznil. Absurdní pozice, pocitů směsice. Kdo je to se mnou? Viděls ho jednou? Směješ se jako cvok, vidím to na očích, dál nedělej ani krok, nebo se namočíš. Směju se hlouposti, činí teď zadosti. Smějem se oba dva, rozum to postrádá. Co asi Honzíček, můj milý miláček? Absurdní pozice, tahleta dvojice. Kam asi půjdu? Chce se mi utíkat, Honza mě miluje, nenech se nalákat. Všechno je dávno pryč, zapomeň na můj hlas. Co třeba za týden, neměl bys pro mě čas?
ostřice
16. 07. 2003
Dát tip
Asi jsem to už prošvihla. A co příští týden?

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*abs.poz: tohle není ani říkanka ... je to zmatený a až nepříjemně ... nádraží/zápraží mě hodně oddělalo ... asi bych si na Tebe čas našel ... a vyhuboval Ti za tuhle slátaninu, ju? ;o) m.

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
Já vím, že to je říkanka. Jen se nestyď.

Kyslik
02. 03. 2000
Dát tip
...zmatene,strasne zmatene....,ale...

Lyryk
02. 03. 2000
Dát tip
Měl :-))

Bára Braun
02. 03. 2000
Dát tip
no úplná Pandořina skřínka :-)) ...
jak bájný Paegas opustil stáje
aby Tě zavedl do nebepekloráje
...:-))ten Tvůj Honzíček miláček :-))

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
Neměl :-( ale co třeba za 14 dní?

AZALIN
02. 03. 2000
Dát tip
Já můžu klidně dneska večer.. ;-)
Ne, vážně, je to taková docela milá.. ehmm.. říkanka.. dalo by se možná říct.. ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru