Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nováček

22. 04. 2023
1
8
309

Jsem na Písmáku nováček a snažím se poznat zdejší mravy.

 Snad dlouho to trvat nebude a budu psát rýmy i večer bez únavy.

 

Jsem na Písmáku nováček a nevím, jak to zde funguje.

Nedaří se mně odpovědět na reakci i když mám hodně snahy.

Nedaří se mně vyplnit profil, neznám zdejšího systému tahy.

Začalo mě bavit psát verše  pro tebe, či tebe co život miluje. 


8 názorů

Benetka
před 11 měsíci
Dát tip

Toš... Jak sa říká tadyk u nás důle na moravě: Good Luck! :D


Janina6
22. 04. 2023
Dát tip

Není za co :)


Pokouším se něco napsat z mobilu. Z tabltu (iPad) to nešlo.

Ještě jednou díky Janino6.


Janina6
22. 04. 2023
Dát tip

Juchů, mně tvoje avízo v pořádku došlo. Tak snad se spraví i všechno ostatní.


Teď se to poprvé uložilo a dokonce  se uložilo i nastavení. Avíza se mně nezobrazují. ještě den dva počkám a pak asi napíšu do redakce. 

Snad se to podaří vyřešit.


Antonín Bogar
22. 04. 2023
Dát tip Antonín Bogar

Janino6, díky za starostlivost.problém je ten, že okomentuju, dám odeslat a ono nic neuloží se to.

Budu zkoušet dál. 


Janina6
22. 04. 2023
Dát tip

Pardon za překlepy, píšu to na mobilu a to se dost blbě kontroluje :)


Janina6
22. 04. 2023
Dát tip Antonín Bogar

Určitě se časem rozkoukáš :-) Profil si můžeš upravit, když nahoře v tom modrém řádku klikneš na Moje, pak vybereš Nastavení a dostaneš se k tomu, co jsi vyplnil při založení svého profilu. Můžeš tam měnit nebo přidávat, třeba vyplnit něco do polí Vztah k literatuře, Oblíbení autoři... a když to chceš uložit, klikneš dole na Odeslat. 

Kdybys mi chtěl odpovvědět, napíšeš nový komentář pod ten můj, a abych se dověděla, že si ho mám přečíst, měl bys mi poslat avízo.  Rozklikneš u avíz vlevo dole šipku, objeví se ti jména všech, co ti sem napsali komentář (takže zatím asi jen to moje) a u toho jména, komu chceš avízo poslat, klikneš na čtvereček vpravo, potom na OK. A dáš komentárř Odeslat. 

Zní to složitě, ale je to jen o vyzkoušení a zvyku. Ať se ti daří!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru