Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oprava popravy

23. 04. 2023
4
8
211
Autor
Pravomil

Tisková oprava článku: „Pražané se mohou těšit na atraktivní veřejnou popravu“.

Ve včerejším vydání deníku Metro&pole vyšel na str. 7 článek Jana Mydláře: „Pražané se mohou těšit na atraktivní veřejnou popravu“. Článek bohužel obsahuje tiskovou chybu, která se objevuje přímo v jeho nadpisu.

Tímto uvádíme nadpis článku na pravou míru: „Pražané se mohou těšit na atraktivní veřejnou dopravu“.

Děkujeme za pochopení a ubezpečujeme čtenáře, že podobná politováníhodná událost se stává maximálně jednou za deset let. Za nenaplněná očekávání a jiné nepříjemnosti se čtenářům omlouváme.


8 názorů

vesuvanka
před rokem
Dát tip Benetka

Rozesmálo mě :-)))


Pravomil
24. 04. 2023
Dát tip Benetka

Je to otrava :-) 


blacksabbath
24. 04. 2023
Dát tip Benetka

dala bych TIP, ale ať klikám jak klikám pořád nic...je to poprava


Benetka
23. 04. 2023
Dát tip Pravomil

PŘESNĚ! :D


Pravomil
23. 04. 2023
Dát tip Benetka

Petr Bezruč - Otrava :-) 


Benetka
23. 04. 2023
Dát tip Pravomil

A koho by jako tento... Zamordovali? :D

Jinak nelze nevzpomenout skvělou scénku s recitací od Jiřího Wimmera Ostrava kde se jednou přeřekne a ze slezské metropole je otrava. Dnes už je Ostrava víceméně čisté město ale dříve zmínka o otravě vyzněla docela úsměvně... :)


Norsko 1
23. 04. 2023
Dát tip Pravomil

Úlet pana Broučka. Tentokrát do 21. století ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru