Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koan "voda a vlny" verze 2.0

29. 04. 2023
5
8
137
Autor
Danny

když vlna zjistí
že je součástí oceánu
nezmění to její
tvar


8 názorů

snake_01
před rokem
Dát tip

Andreina: Nevím, mnoho funkcí původního Písmáka prozatím nefunguje, nebo jednoduše zaniklo... Mně nejvíc schází původní sbírky.


Andreina
před rokem
Dát tip

Hele, je možnost nějak ten komentík opravit nebo smáznout a napsat znova? Chybí mi tam u "dělat" to "t" a dost mění význam.


Andreina
před rokem
Dát tip

Snake 01, máš samozřejmě pravdu, ale nechtěla jsem děla z komentáře pojednání. Ono je vlivů ještě víc, kromě větru třeba vliv mořských proudů.


snake_01
před rokem
Dát tip

Andreina: to se ale logicky nevylučuje, konstatování říká jen, že uvědomění vlny, že je součástí oceánu, nezmění její tvar, o jiných okolnostech, které její tvar změnit mohou, text nemluví. Ostatně ještě podstatnější pro tvar a velikost vlny bude to, "odkud vítr fouká..."


Andreina
před rokem
Dát tip lawenderr

No Danny, nemohu souhlasit. Například: Vlna má na oceánu nějaký tvar, který se však třeba nad šelfem změní a přesto je stále na stejném oceánu. Tedy - vlna nezjišťuje jestli je na oceánu nebo na moři, ale zjišťuje, co je pod ní a podle toho mění tvar. 


Benetka
před rokem
Dát tip

Nemyslím si že je to oznamovací věta. Je prostě prosté konstatování. Tečka.


Antonín Bogar
před rokem
Dát tip Benetka

Když oceán zjistí, že se skládá z vln.

Nezmění to jeho tvar.


snake_01
před rokem
Dát tip

Mně tam chybí ten otazník, protože neznalí by si mohli myslet, že je to oznamovací věta.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru