Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh?

06. 05. 2023
9
3
155
Autor
Benetka

Bůh?

https://www.youtube.com/watch?v=xmS7_SPZDFw&ab_channel=johgasCZ

Včera jsi ku mně_ Miláčku. Eh... Wim že bych ti tak neměl řikat. Vždyť... Já Tě bezmezně miluji asi tak pět let a Tys mi za celou tu dobu dala jen jednu jedinou pusu na tvář... Eh. Včera jsem Tě prostě za celý den ani jednou neviděl. Ano jistě. Máš moc práce. A ano máš už konečně tu svou podřízenou a Tys konečně šéfová! A tak za mnou chodí ona. Na místo Tebe. Mnohomnohomnohokrát za den. A vždy poprvé nahlas pronáší: Ahoj Slávi! Vždy. A já odpovídám: Ahoj Leni. Vždy. A... Já se prostě těch Lienek nezbavím! Jedna mě opustila a mraky jiných potkávám. Jasně... Přitom i jednu Martinu no......

Včera se měl po dlouhé době zase vidět s Adamem. V Nové Dolní Hospůdce. Po šesté večer až se vrátí z fitka. Jenže... Když se tam v půl šesté pešo Slávek doplahočil tak zjistil že je zavřeno. Bo tam kdos pořádal soukromou akci. Sic! Chtěl mě vidět a taky předat dáreček který mi přivezl z Nizozemska. Jo. Celkem hodně cestují po světě. AnděLenka s novým partnerem a s Áďou. Hmmm... Spolu nebyli nikde. Všechen čas (a energie a peníze) se věnoval domečku. Tomu ve kterém slávek NIKDY nebude bydlet. Jenom se tam nadřel jak cyp. Hořkost se zvolna vpíjí. Heh. A tak když mu pak Áďa volal co teda jako? tak to posunuli o týden. Co už. Slávek byl smutný. Co už. Těšil se. Zastavil se alespoň na Mlýně na dvě pivka - když už je venku že jo? Ale je tam... Draho? Nebo... Ceny světové? Nově mají v nabídce zmrzlinu. Kopeček za 45,- kč. A šedesát kaček za pívo... Pak přišel domů a nebylo mu ani jednou a ani dvakrát do zpěvu. I nastala dvacátá hodina a ulehl na lůžko. Probudil se po čtyřech hodinách a......

V šest ráno pak taky konečně vstal. Měl přitom jasno v tom že pojede na nákup do obchodu Albert v Hodoníně. A... Konečně taky do LIDL. V Hodoníně ještě v tomto obchodě nikdy nebyl. A v Břeclavi naposled když ještě máma žila a byla v nemocnici a chtěla ať jí něco přiveze s sebou... A to už je víc než 8 let... Pomaličku posnídal a pomaličku převlekl a pomaličku vydal na cestu... Pak zaparkoval před obchodem vzal košík vlezl dovnitř a počal nasávat vůni nového místa když......

Když proti němu kráčí...

ZLATOHNĚDÁ!!!!!!

Ahoj Maťka! říká Jí a Ona snad ani není překvapená tím že se potkávají. Prostě... Ona ze Tvrdonic a on z Hrušek potkají se v Hodoníně v jednom obchodě na jednom místě!!!

NÁHODA??????

Nebo Bůh? / VESMÍR?

Vždyť stačilo jenom_ Iba len_ Aby!!!

Aby dnes nejel nikam. Aby jel napřed do Albert a až pak do LIDL. Aby sice byli v jednom obchodě ale každý na jiném místě a prostě se minuli! Aby... Ale prostě NE!!!

Prostě se potkají. A pak spolu nakupují. Asi hodinu. Už si ani nepamatuje kdy naposled s někým (s nějakou ženou) nakupoval... A kecali. O všem možném a nemožném...

A ON JÍ TO PŘITOM ŘÍKÁ: POVĚZ MI: JE TOHLE NÁHODA ŽE JSME SE POTKALI? JAK TO ŽE NÁS VESMÍR/BŮH SPOJIL? CO SI MÁME V TOMTO ŽIVOTĚ PŘEDAT?

NEODPOVÍ.

DÍVÁJÍ SE SOBĚ NAVZÁJEM DO OČÍ.

PŘIPADÁ MU ŽE JE MALINKO POSMUTNĚLÁ. A TAKY NENÍ NAMALOVANÁ. NÁDHERNÉ OŘÍŠKOVÉ OČI KONTRASTUJÍ S BLEDOU PLETÍ TVÁŘE.

Kecají: Ukážu ti co tu kde je. Jo Slávi? A podívej: Tady mají vánoční čaj! A on jí řiká: No jo no za chvilku jsou zas Vánice toš co by né! Oba se tomu smějí. A hele: Prej že oplatka v roličce! Tak to jsem ještě neviděl! Je výborná říká. Vlastně... Já už jsem tu ochutnala kde co... A zase se tomu spolu smějí. Myslim že potřebuju koupit toaleťák. Tady je nějaký za dobrou cenu! A Ona řiká: Jo. Ale je jen dvouvrstvý. A to je na HOVNO! A já řikám: Jo! Doslova a do písmene!!! A oba se tomu řehtáme jak koně... A co budeš dnes vařit_MILÁČKU_? Odpoví perfektní češtinou: Hovězí vývar a kŘidélka! Ach Bože! Pověz!! Jak jen Ji NEMILOVAT!!!???!!!

A pak... Spolu u jedné pokladny platí a pak se venku před obchodem loučí: Slávi? Kde parkuješ? Já: Tady kuřátko. Pod stromečkem. Vidíš? A ja až u Kauflandu... Měj se hezky říká Jí ještě a pak Ji dlouhé minuty sleduje jak odchází v dlouhém plášti a s batůžkem na zádíčkách dokud mu nezmizí v dálce......

 

Bůh?


3 názory

Dát tip Benetka, Alegna

Upřímně milé.


geminy
před rokem
Dát tip Benetka

Tip.


Kočkodan
před rokem
Dát tip gabi tá istá, Benetka, Alegna

Se Zlatohnědou je příjemné mít nakoupeno i bez alkoholu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru