Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíle

02. 03. 2000
1
0
1236
Autor
Stepca

"Básník se chtěl stát trpaslíkem..":-))
Je to vlastně text písně.

Chvíle Všechny nás odnáší Bůh ví kam dravý proud přestože nechceme musíme stále plout v tom moři bez břehů kde všechno má svůj čas jen roli vedlejší obsadil každý z nás. Do řádků nespoutáš bláznivý básníku chvíli co mizí pryč jak vůně květinám jen řádek napíšeš už bere za kliku zpátky se nevrátí byla jen jediná. Všechny nás odnáší Bůh ví kam dravý proud přestože nechceme musíme stále plout v tom moři bez břehů kde všechno má svůj čas jen roli vedlejší obsadil každý z nás. Na plátna nechytíš chvíli co mizí pryč je racek ve větru na pozdrav zakřičí možná jen v paměti okamžik najde skrýš do vrásek zapadne nikdy už nevzklíčí. Všechny nás odnáší Bůh ví kam dravý proud přestože nechceme musíme stále plout v tom moři bez břehů kde všechno má svůj čas jen roli vedlejší obsadil každý z nás.
je to dost dobré.Akorát poopravím..nekdo má roli vedlejší..někdo hlavní...někdo zvládne obě..levou zadní..;-) tip

Merle
03. 03. 2000
Dát tip
jo, dost dobrý.,...

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
Ano chci hudbu. Tanec.

zámek
02. 03. 2000
Dát tip
... věřím tomu, že s hudebním doprovodem ... je to trochu o něčem jiným ... pár tónů může tohle dílko úplně změnit ... nemám pravdu ?

AZALIN
02. 03. 2000
Dát tip
Já z toho tu hudbu cítím.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru