Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde bola tam bola tombola

11. 06. 2023
2
5
105
Autor
Abakus

Naozaj neviem kam to zaradiť, možno medzi "dúfam neopakovateľné"

 

Kde bola tam bola tombola

Viem že málokedy niečo vyhrám a obvykle to za veľa nestojí. Preto si lístky do tomboly kupujem iba občas. Tombola na stužkovej dieťaťa nebola výnimkou. Ceny boli lákavé – plechová kabela na hroby s otvormi na kahany, prastaré bežky a ...tanec s triednou učiteľkou.  Po tom poslednom túžil naozaj iba odvážny a najmä dostatočne hlúpy Jano. Neviem kto to dal do tomboly, ale nik sa  o tanec s triednou netrhal.  Posledné dva roky som  sa vyhábala rodičkám, asi som nebola dostatočne priateľom školy.

Jedného rodiča  sme obetovali. Dal si valčík s triednou a naivne sme si mysleli, že je to vybavené. Nebolo.  

Na  druhý deń svietil v triede nápis na tabuli a pri ňom stála spravodlivo rozhorčená triedna:

„Kde je mojich 100 eur!!!“


5 názorů

Umbratica
před 10 měsíci
Dát tip

Taky jsem jako dítě vyhrávala v tombolách. Ale vypadá to, že mým osudem bylo vybrat si veškeré výhry už v dětství. V dospělosti se karta obrátila. Už si ani zásadně žádný los nekupuji.


Abakus
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Zeandrich, mám dieťa, ktoré keď bolo malé, vyhrávalo vo všetkých losovacích a iných súťažiach. Tesne pred  Vianocami sme sa  zúčastnili výstavy a márne som sa mu snažila vysvetliť, že nie každý vyhrá, nie každého vylosujú. O tri dni ma čakal na pošte žltý lístok a  výhra. A celé moje pedagogické snaženie mohlo ísť ...pod sneh.


Abakus
před 11 měsíci
Dát tip

Umbratica - opatrne s tombolou. Na maturitnom oznámení bola z jednej strany nakreslená mníška a  z druhej nápis: "Modlite sa, aby ste sa s ňou nikdy nestretli."

 


Umbratica
před 11 měsíci
Dát tip

Ten obsah tomboly mě opravdu rozesmál.  Šla bych do toho. Tip.


Zeanddrich E.
před 11 měsíci
Dát tip

 

(já také v tombolách moc nevyhrávám:); vlastně jsem vyhrál asi jen jednou, co si vzpomínám - a sice láhev vína na zábavě, kde jsem byl vlastně jako řidič :) - takže mou výhru vypilo osazenstvo našeho stolu, ..., já jsem si sotva líznul :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru