Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reminiscence na Neználkovo rýmování

21. 06. 2023
5
5
140
Autor
Savage Flame

Neználek - Slunce - žbluňce...

 

Všeználek - Slunce, v tůňce, honilo sumce.

 

Já romantický -

Zářivé slunce,

v průzračné tůňce,

hladilo ploutve zlatavého sumce...

 

Já normálně -

Slunce v tůňce

svítilo na potvory,

jež vnikaly do ryby,

všemi otvory :)


5 názorů

blacksabbath
před 9 měsíci
Dát tip Savage Flame

Neználka mám:-)....všechny knihy....

" Slunce - žbluňce...".....:-))))))))))))))))


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip Janina6

To Evženie Brambůrková: Děkuji, nebudu zastírat, že pochvala potěší. Co se Neználka týče, já ho rád měl moc a vlastně stále mám. Bavilo mě, že je klidně i proti všem a fandil jsem mu i když byl popleta a všechno bylo proti němu. Byl prostě svůj. A pomohl mi třeba ve chvílích, kdy mi bylo hodně ouzko, když jsem se v osmi musel znovu učit chodit po těžké nemoci i s přetrvávající ztrátou rovnováhy. Tehdy mi právě ti otloukánci, co se zvedli a nedokonalí, co dokázali nedat si druhými určovat to, na co mají, pomohli znovu začít chodit v rekordním čase a vybavuju si, že jsem tehdy sestřičče v nemocnici řekl, že Neználek by to přece taky nevzdal a to je nějaké nemehlo, když se divila, že padám a svíjím se bolestí, ale chci to zkoušet znova a znova a znova... A asi i proto, že se nějak stal zázrak a povedlo se zase mi plně nakopnout motoriku, to nějak to ve mě už zůstalo :) Stejně tak jsem ale měl rád (a také stále mám) Malého Prince a jeho dětsky naivní, nedětsky a přesvědčivě popsaný šarm... Prostě, vždycky jsem tak nějak stranil těm zbloudilým ověčkám, ztracencům a vyděděncům, asi že sám jsem taky býval klidně solitér, ale hlavně svůj... :) Dneska mám nějak vzpomínací den, tak jsem se ztochu rozepsal, ale snad to nevadi. ;) S.f.


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Savage Flame

Tvoje veršíky jsou lepší. Neználka jsem ani jako dítě neměla ráda.


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip Alegna

To Janina6: není nad pozitivní poezii :D S.f.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip Savage Flame, Alegna

Šetřilo si slunce 

korunku ke korunce, 

dopadlo však bledě 

jak sedláci u Chlumce... 

Tak se oběsilo na houslové strunce...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru