Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 22

02. 07. 2023
7
6
140
Autor
Hamar

Taťka Šmoula dokázal svým šmoulům vždy dobře poradit.

 Byl pro ně taková studnice modrosti.

 

Jak se dorozumívá tetřev trpící nervovými záškuby.
Většinou pomocí tik toku.
 
Na mistrovství světa ve folklórní atletice v Terchové padly dva světové rekordy v kroj skoku a hodu oštiepkom.
 
Chlubil se jak dobře dělá guláš a pomlouval ostatní. Navštěvoval guláš festy, nikdy však nevařil.
Uměl jen okopávat kotlíky.
 
V Sedlčanech prý přestali vyrábět hermelíny.
Navštívila je totiž hygiéna a všechny tam vyplísnila.
 
Byl to dřevorubec. Všichni mu říkali, ať ji nechá být, ale jako by mluvili do dubu. Moc tlačil na pilu a tak ji nikdy nepřeřízl.
 
Proč mi vyhazuješ láhve vína? Zase jsi se opil! Ale já pil jen Muškát a Pálavu.
 Nemůžeš přece používat princip korektivní viny.
 
Jemně erotická česká pohádka vyprávějící o princi cizinci a spisovateli, který trpí ztrátou krátkodobé paměti je
 Piš na princezna.
 
Když zemřel Praotec Čech, objevilo se na většině slovanských internetových diskuzí jen krátké Ř.Í.P.
 
Helenko, zase pláčete nad tou balenou vodou?
Když ona je tak dojemně perlivá, pane vedoucí.

6 názorů

Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Chlámu se, chlámu. Hlavně šmoulímu tetřevu a krojskoku přes hermelíny. A je mi líto dřevorubce...


Hamar
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

I tu s jedním n. :-)


Hamar
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Díky chlapci, i já bych nepatrně vyšší čtennost ocenil.


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Ano, i já (pro kterého jsou „rivalova“ dílka velmi oblíbenou četbou) se podivuji, proč u Martina nefigurují vyšší statistická čísla. (i když přihlédnu k tomu, že je na Písmoni celkově méně živo než v minulých časech)

 

Teď jsem se rozhodl natáhnout tento komentář jako šle, aby automaticky hupsnul do přihrátky „Kritiky“, kde by se mohl dostat před zraky dalších uživatelů a hrát zde roli doporučení.


Benetka
před 10 měsíci
Dát tip Hamar

Perfektní!

Vtipné!!

Zábavné!!!

Newim proč Tvé dílko lidi... Opomíjí. Vlastně wim. Lidstvo degeneruje a něco takového jako chápat humor pochopit vtip?! OMG! WTF? Tak. :)

Za mě máš 1* a být KočkoDánem tak se třesu strachy.... :D


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Hamar

Moc jsem si pochutnal, nejvíc asi v Terchové na guláši z tetřeva.

 

Tato tvrdá žena, alkoholička, jež byla každou chvíli na šrot,

zůstala na ocel.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru