Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exitus

03. 07. 2023
2
6
117
Autor
Jinys

Muž leží ve stabilizované poloze na chodníku vedle vozu záchranné služby.
Záchranář telefonuje mobilem.
Až skončí hovor, půjde nejspíš do kabiny vypnout maják na střeše vozu.
To už ale neuvidím, protože pokračuji dál svou cestou.
Pokračuji dál, stejně jako ostatní nevnímající lidé kolem.
Mohu pokračovat dál, i když cesta není snadná.

 


6 názorů

lastgasp
před 10 měsíci
Dát tip

Projev zdánlivé lhostejnosti vnímá každý osobitě, přesto si myslím, že každý kolemjdoucí podvědomě takovou situaci zaznamená. Poslední věta to dokazuje. Zkratka zasluhující pozornost tipem.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

To určitě ano. 


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

Milý Zajíci
Nebudu zapírat, že mě se poslední řádek moc nelíbí.
Daleko raději bych po svoji cestě vlál lehkým tanečním krokem, v rytmu valčíku... :-)
Nicméně děkuji za vaše vlídná slova.


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

Milá paní Janino.
Jsou to moje oči, ne vaše, kterými vidím svět. :-)


Zajíc Březňák
před 10 měsíci
Dát tip

Poslední řádek se mi líbí.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Proč myslíš, že jsou nevnímající? Nejspíš vnímají úplně stejně jako ty... a jdou dál stejně jako ty. Bohužel tady už není jak pomáhat...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru