Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvála zdravotnictví

03. 07. 2023
0
4
128
Autor
Jinys

Brumlající Sergej, který nakonec, někdy nad ránem, místo večer podle jízdního řádu, dorazil s vlakem i spící elektrickou lokomotivou, konečně dovezl děvče, které jsem tehdy tak nekonečně miloval.
A já, s trošku ovadlou kyticí v ruce, jsem se dočkal nejen letmého doteku při setkání, ale později také toho, po čem jsem tak rozechvěle toužil.

Dnes jsem toužil, aby několika hodinové čekání na odběr krve, bylo konečně završeno provedením vyžádaného aktu.
A jako tehdy, před mnoha a mnoha lety, jsem se i dnes dočkal.
Pravda, dnešní naplnění očekávání bylo takové skromnější, než tehdy, ale to nevadí.
Protože život je fakt velice krátký, a je potřeba snažit se každou chvíli prožít tak, aby:

Bylo fajn.

 


4 názory

Jinys
před 8 měsíci
Dát tip Gora

Gora

Víš, měl měl jsem utrvělou představu, že vydám knížku v kožené vazbě, se zlatým písmem, ve které budou všechny moje skvělé krátké texty, které vždy končí:
"Bylo fajn, Je fajn, nebo Bude fajn". A že jich už mám... :-)
Pod názvem:  
"Fajn"

Ale máš pravdu. Je to blbost!
Knížka i název. :-)


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

Inu, asi to do "literatury" opravdu nepatří.
A také dobře nevím, co je fráze. Vím ale, že platnost posledního řádku mnoho lidí nezná.  


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip

na odbery chodím skoro ráno, v čakárni strávim relatívne málo času,len to skoré vstávanie je des...niečo za niečo...


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

První odstaveček vzbouzí čtenářská očekávání - druhý (krom opakujícího se BYLO nebo JE) zklame... ve třetím se dočká povšechné, omšelé fráze.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru