Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Choroba

05. 07. 2023
2
3
103
Autor
Jinys

Vlezla do mě další choroba.
Nezval jsem ji, jako zveme v dychtivém očekávání děvče do prvního samostatného bydlení. Vlezla do mě sama. Tedy spíš ve mně už žila dříve, ale dala pokoj.
Není bohužel v ničem podobna mladému děvčeti. Dívky odcházejí, ona asi neodejde, ale může provést v podstatě kdykoliv nenadálý přepad, jako rozvedená manželka, vlastnící klíče od dříve společného bytu, odnášející si koberec a kaktus.

Teď se tedy projevila. Dala o sobě vědět na běžkách.
A potom opakovaně, doma, i v ordinaci.
Když jsem při jízdě sanitkou do nemocnice spatřil střechu našeho domu, kolem kterého vůz náhodou projížděl, na zlomek vteřiny jsem zauvažoval, jestli ho ještě uvidím.
Ale optimismus mi vrátil s definitivní platností šéf oddělení, na které jsem byl v nemocnici přijat. Krátce mi vysvětlil podstatu problému a doplnil příznivou prognózu mého zdravotního stavu.
Jeho dovětek „Pravdu má ale jen patolog“, dovršil moji důvěru v tohoto rozhodného muže.

Nicméně, další chorobu mám.
Třeba se ve mně potvory poperou, vzájemně se zahubí, a potom:
Bude fajn,
a ne jako je nyní:
Fajn už bylo.
Ale ne, tak to není! Pořád ještě jsem, takže:

Je fajn!

 


3 názory

8hanka
před 10 měsíci
Dát tip

často si nás nájde sama...nikdy nie je neskoro


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

Ano.
Užívej dne, nemusí nutně znamenat jen každý den orgie a ráno s opicí.
Existuje milion cest po hrázi, jak zpívala Hana Hegerová. :-)
A snad ani nemusíme hledat tu, která je ta nej... 


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip

mám ich tiež viacero, od rozvodu sú ticho, potvrdilo sa, že psychika môže za veľa...na kontroly chodím, nikto nevie, či a kedy sa prebudia (napísať k životu je asi hlúpe:), väčšinou na ne nemyslím, len keď idem na kontrolu - čo ak? Inak si užívam každý deň, slobodu, synov, vnúčika, kamarátov a všetko, čo sa dá, kým tu sme...áno, je fajn:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru