Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlapec

05. 07. 2023
1
2
127
Autor
Jinys

Někde jsem četl, že muži jsou buď kluci, nebo chlapci.
Zlobivými kluky, nebo způsobnými chlapci.
Zlobivými kluky, se kterými nakonec život nevyběhne, nebo způsobnými chlapci, kteří většinou hrají jen cizí hru.
Náš syn chlapcem určitě nebyl!
Nebyl a jeho učitelkám bych to nikdy nepřiznal, ale byl jsem tomu rád.
A protože jím nikdy nebyl, tak jsme ho tak někdy v žertu se ženou oslovovali, nebo o něm tak mluvili.
Náš chlapec, chlapeček.

Chtěl bych věřit, že je někde jinde, s těmi, se kterými se tam seznámil, které má rád, a oni jeho.
Někde, kde se mu daří žít, tak, aby byl spokojen.
Ale nevěřím.
Prostě, není.

 


2 názory

Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

Prostě, není...


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip

mám dvoch synov, neboli "zlobiví", na to stačil ich otec, ale ten hneval inak...synovia boli a sú fajn, jasné, máme názorové rozdiely na všeličo, ale celkove máme pekný vzťah a aj keď už dávno žijú inde, domov k mame sa stále vracajú, starší už aj so ženou a svojim synom...užívam si ich... a verím im...

tvojmu záveru nerozumiem...už nie je?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru