Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlakem

09. 07. 2023
18
20
249
Autor
Gora

 

Z cesty do Velkého Meziříčí mezi haiku přátele:

 

Jedoucí rychlík -
koník stříhá ušima
blízko u trati


Čajový obřad -
šálek hřeje dlaně všem
okolo stolu




20 názorů

Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Nechci avíza, nechci avíza, nechci avíza a pořád choděj. Tak nějak se cítí vykořisťovanej


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Díky, Evži.

Po mnoha letech vlakem, ale uvnitř se nic moc nezměnilo, omšelé sedačky a špinavá okna... 


Oživlé obrázky, ty mám ráda.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Marku, díky...


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Karle, děkuju, při ukázce čajového obřadu od odborníka mě překvapilo předehřívání šálečku a jeho putování dlaněmi nás všech, kdo tam byli... takže nejen "odkaz", ale skutečnost... dík.


Muamarek
před 10 měsíci
Dát tip

Momentky, pod nimiž si člověk vybaví více. Asociují se mu různé vzpomínky. 


K3
před 10 měsíci
Dát tip

Věřím že to bylo příjemné posezení. U druhého mi zprvu vadilo to že ten sborník znám a mám doma. Pak jsem si ale uvědomil že tím jsi jim vlastně vzdala jakýsi hold jejich řečí a to že je určitě potěšilo.


kadeřavá
před 10 měsíci
Dát tip

Nevím jestli by to něco nenarušilo jako počet slabik nebo tak, tomu nerozumím ale určitě cítím že by se mi tam líbil ten luční koník :-)


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Moc hezké. Máš oči otevřené a pero šikovné... :)


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

KK, díky, cením si.


Karpatský knihomoľ
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Medzi šálkou čaju a haiku tu až dvojnásobné súznenie.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Díky, Luboši, za vtipnou reakci.


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip

Člověk se stále učí... já ani nevěděl, že má luční koník uši a že jimi umí dokonce i stříhat!


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Andreino, děkuji! a vítej zpět.

Janino, ano, haiku sborník... v praxi čajového obřadu! Zažila jsem tam čajovou seanci, jak má být, poprvé a prima, dokonce s autory sborníku Šálek dál hřeje dlaně.

Norsko, Toník tam taky byl a byl/je výborný autor i člověk.

Phil, táta začínal jako pomocník na parničce. Já vlakem nejela 40 let, takže zážitek...

Jarmilo, kvaji, díky moc.

 


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip

*/ Tip


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip

Oboje je milé a sympatické. Čajový obřad potěší a koník, který se snaží a je pozorný také.


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip

 

Rychlík s koníkem je fajn.  Úplně to vidím. Zrovna jsme se včera doma bavili o těch vedrech a samovznícení obilí a že kdysi stačilo pár jisker a kolem trati požár. Dneska jela parní lokomotiva po úzkokolejce v výletními vagóny, zdokumentováno u Třemešné...  :)


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

A teď to hlavní. Co je s Toníkem


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

To vypadá na hodně příjemné setkání. 

Šálek hřeje dlaně - co jen mi to připomíná? Nejmenuje se tak nějaká knížka českých haiku?


Andreina
před 10 měsíci
Dát tip

I když haiku není můj šálek (v tomto případě asi toho čaje), jsou pro mne obě srozumitelné, a jak ten šálek zahřejí tentokrát u srdce.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru