Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání třetího oka

13. 06. 2002
2
0
917
Autor
vrrr

prožitky bývalého panice

Mezi nohama

měla třetí oko.

 

Hledal jsem ho všude,

ale měla ho

mezi stehnama.

 

Krůpěje

slaného

sekretu

začaly

zaznamenávat

chuťové pohárky

na špičce mého jazyka,

                                    jazzyka.


vrrr
17. 06. 2002
Dát tip
není to plytké, kdybys věděl jak moc hluboko to oko nacházím.

papouch
17. 06. 2002
Dát tip
nemyslím plytké to oko :-) ale tu báfenj :-))) ale nech tak, nejni to špatný, fakt ne .. jenom papouš má poněkud jiný fkus, no :-) ale píp jsem dal!

papouch
15. 06. 2002
Dát tip
éééééééééééé!!!! Tohle papoušoj líbííí, sakra líbíí nápad!!! neodpustím si kritiku: zpracováno poněkud plytce, nehluboce, ale stejně je to na píp od papouša

vrrr
14. 06. 2002
Dát tip
to víš že třetí očko má pointu, stejně jako mezi nohama není mezi nohama, ale mezi hemisférečkama. A zkrze to lízání, to je jako empatie, nebo něco tak.

Zazz
14. 06. 2002
Dát tip
Tohle je taky docela zajímavé vysvětlení. Když sem to ale poprvé čet, tak mě napadlo tohle: Když se díváš někomu do očí, tak se z toho docela dost dá vytušit. No a když z někym spíš tak to máš taky to"třetí oko"zas se o tom člověku něco dozvíš(teda aspoň občas) Ale jinak dík.

Zazz
14. 06. 2002
Dát tip
Jo, tohle je taky zajímavé vysvětlení. Když se to ale četl tak mě napadlo tohle: Když se někomu díváš do očí, obvykle dost o tom člověku vytušíš, no a když s ním spíš tak je to to "Třetí oko" zas se o něm něco dozvíš(teda aspoň někdy) ale jinak dik.

vrrr
14. 06. 2002
Dát tip
taky pěkné, záleží co si kdo na tom najde, tys našel to pěkné.dík

Ivanhoe
13. 06. 2002
Dát tip
humus

Radost
13. 06. 2002
Dát tip
není špatná...myslím, že vím, komu by se mohla líbit avi

Radost
13. 06. 2002
Dát tip
je to tak nějak mým osudem - dělat lidem radost (aji až spáchám sebevraždu, tak někdo dostane mé orgány a bude z toho mít radost)

Zazz
13. 06. 2002
Dát tip
Jen by mě zajímalo jestli to "Třetí oko" má nějakou pointu, nebo tě to prostě jen tak napadlo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru