Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 24

03. 08. 2023
7
4
117
Autor
Hamar

Vzácné medvědovité zvíře je známo velkou tvorbou extrementů,

proto v Číně, ale i v několika ZOO mají tzv. čističky odpandích bot.

 

Na pláži se pravidelně objevuje svalovec v plaveckém kruhu s obrázkem "Tlapkové patroly".

Inu, je to drsňák s duší dítěte.

 

Jak se to stane, že se zamiluje kapr do kapřice?

No, chvíli vedle sebe jen tak plavou a pak většinou přeskočí jikra.

 

V Ostravě začal pro místní seniory a pracující občany, bydlící poblíž areálu DOV, další ročník festivalu "Kalous of Ostrava"

 

Znáš tu věčně bledou a hodně hubenou Marii z parku?

Jo, to je ta holka krek a piko.

 

Usvědčenou čarodějnici při procesu ve Velkých Losinách trochu uklidnil až příchod "Lékařů bez hranic".

 

Známý ostravský písničkář a bard podruhé ve dvou dnech vyprodal O2 Arénu v Praze.

Hodil tak pomyslnou nohavici svým konkurentům.

 

Vojáky své povstalecké armády nutil k poslušnosti, že je doslova držel za koule.

Byl to typický lokální Varlord.

 

Česká televize jako každé léto vysílá seriál o radostech a strastech řeckých pekařů "Malý pita vál z kynutého těsta".

 

Byl to schopný a mimořadně podezíravý člen protidrogového oddělení. Majitelé pěstíren z něj byli nešťastní.

Slyšel doslova trávu růst.


4 názory

Benetka
před 9 měsíci
Dát tip

Tež furt čekám až přeskočí jikra... Zatim nic. :)


Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip Hamar

SUPER!

Za mě hlavně zvířecí - panda, kapr a Kalous,  Feťácký - krek a tráva,  a taky čarodějnice...


Evženie Brambůrková
před 9 měsíci
Dát tip Hamar

Panda je super, ale Tlapková patrola taky je krásná. Těžko bych si vybírala, je to velmi vydařené. :-)))


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip Hamar

Martine, trojvýpich je opět těžký, přetěžký úkol. Ale když už jsem si na sebe tento voličský bičík upletl, tak ze mě nakonec vypadnou panda, felčaři a Jaromír.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru