Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvůli velikosti nosu převeleli Pepu Rosu

08. 08. 2023
13
8
153
Autor
Nami 99

Inspirováno - Benetka -Skobička

 

Měl jsem na vojně kamaráda s opravdu velkým nosem. Převelili ho k nám od pohraniční stráže, protože mu jeho velký nos překážel při výkonu služby.  Vždycky když otočil hlavu na německou stranu, hlásilo signalizační zařízení narušení státní hranice.


8 názorů

Zeanddrich E.
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99

 

:):)

(Biskupe, to byl možná potom spíše Jan Nosák... :) )


Evženie Brambůrková
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99, Zeanddrich E.

Nestkejte nám sem ten frňák!


Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip Poeteroristka, Janina6, Nami 99

Tak už chápu ty stížnosti z druhé strany čáry, že k nim pořád někdo strká nos...


Janina6
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna, Poeteroristka

Spouštěl poplach a ještě na kolegy pokaždé udělal dlouhý nos.


Nami 99
před 9 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka, Alegna

Dobrou kariéru udělal jako policejní vyšetřovatel. Na lidi, na ty on měl nos.


Biskup z Bath a Wells
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99

Jan Rosák?


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99, Benetka, Alegna

Nami, ty zase taháš Písmáky za nos. Jako následně já.

 

Josef Rosa (prý dokonce s předky z rodu Nosticů) byl převelen k nosičům raket a stal se i nositelem odznaku Vzorný voják. Později se vypracoval na docela výnosné místo přednosty velké pošty. Na období vojny občas nostalgicky vzpomínal.


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip Nami 99, Janina6, Zeanddrich E.

Mohli mu dovolit chodit 10 cm dál od čáry, ale to by bylo složité, jednodušší ho bylo převelet.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru