Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zase

10. 09. 2023
6
7
122
Autor
Marian67

stát zase na té cestě

kde kamínky jsem sbíral

pak jsem je po hladině

posílal jako lodě

 

život jak tlustá holka

do náručí mě svíral

hodinu po hodině

kecama o svobodě

 

stát zase na tom břehu

nohama v blátě času

skočím tam po hlavě

kamenů plné kapsy

 

vrátit vodě tu něhu

a tiše...bez ohlasu

jak myš se ztratit v trávě

na krku řemen na psy


7 názorů

Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip Marian67

.... .

Jo, Tvoje tvorba je mi sympatická... :). Rád jsem Tě zde potkal. 


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Pardon, ke dnu jsem chtěla napsat. Netrefuju písmenka...


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip Marian67, Benetka

Bene, žabky poskakují a jdou je dnu. To mi loďku nepřipomíná. Ale nechci se hádat... je to Marianova báseň a má svaté právo napsat cokoli :) (a já zas myslet si o tom co chci) ;) Poslední řádek je dobrý v tom, že tu nostalgickou pohodičku posune k zamrazení v zádech...


Marian67
před 8 měsíci
Dát tip

Janina6...dnes už jde ledacos...v Sovětském svazu vymysleli sovětští inženýři loď z betonu... už pred lety ;) :))


Marian67
před 8 měsíci
Dát tip Janina6

Benetka...a vidíš, právě o tom to je


Benetka
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Toš... Když máš pěkně placatý kámen tak můžeš dělat žabky. A svým způsobem tedy pouštíš kameny po hladině...

Jinak báseň se mi líbí až na ten poslední řádek. Ten tam vůbec nepasuje teda...


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

Pěkně nostalgická... ale zas úplně na všechno ti teda neskočím. Posílat po hladině jako lodě můžeš ledacos, třeba listí, klacíky, kousky kůry (co jsme se jich naposílali!), ale kamínek nepopluje, ne a ne, ani kvůli rýmu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru