Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení povídek v Juditině věži, Hang drum

12. 09. 2023
1
0
70
Autor
Zbornik

Milí kamarádi,
opět po létě bychom Vás moc rádi pozvali na autorské čtení povídek autorů publikujících nejen na kulturních serverech Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz, které se bude konat už příští úterý, 19.9.2023 od 19 hodin v Juditině věži u Karlova mostu.
Čtení bude otevřeno autorům povídek z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran A4).
Jak bývá zvykem, druhá část pořadu patří cestovatelům. Tentokrát jsme moc rádi, že mezi nás přijde Jirka Šámal (na fotce Simony Juráškové v příloze, Jirka má stránky http://jirisamal-hang.cz/), který hraje léta na unikátní hudební nástroj hang drum. Jirka nám bude povídat o cestách v zahraničí, jak se k hang drumu dostal a o jeho výrobě.
Uvádět pořad bude jako obvykle Petula Heinriche.<br>
Pořad proběhne ve spolupráci se Klubem Za starou Prahu (https://www.zastarouprahu.cz/), jemuž i vděčíme za možnost pravidelně ve věži vystupovat.
Věžné bude 80Kč.
Těšíme se naviděnou,
Petula a Martin


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru