Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybář chytil zlatou rybu. Zub ho už bolí třetí den. Vůbec neudělal chybu, když měl jedno přání jen.

14. 09. 2023
15
12
158
Autor
Nami 99

"Já mám jen jedno přání rybičko,

další si nechám na příště.

Chtěl bych zubaře poblíž maličko,

co nejblíž k místu bydliště.


12 názorů

dadadik
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

blízko a rychle

pokud vůbec možno


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

Jestli nenajdu telefon na svojí zubařku, půjdu na ryby...


Alenakar
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

Obor stomatologie letos otevřeli na ostravské universitě. Tak třeba se tvůj rybář za šest let dočká. Otázkou je, jestli mu do té doby nevypadají všechny zuby. Tip.


vesuvanka
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

Kéž by se přání splnilo!


Norsko 1
před 7 měsíci
Dát tip

viz retardi od Milana, taky pěkná verbež


Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Nami 99

Taky jsem nedávno zažila. Ulomil se mi kousek předního zubu. Objednala se a šla. Sestra mi udělala rentgen. Zubař taky. Pak mi řekl, že se mám přehlásit k jiné pojišťovně, že ta moje mu vypověděla smlouvu. Zub mi nespravil. Mám se objednat k dentální hygienistce a pak to bude chtít korunku. U pokladny jsem zaplatila tři a půl tisíce za rentgeny. K zubní hygienistce jsem nešla. Ale poodešla k jinému zubaři. Ten mi během chvilky nadstavil můj vlastní zub. Usmál se a řekl mi, že mám slevu. Snad si mne nechá...


Evženie Brambůrková
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99, Philogyny

Já bych si přála, aby se platby ZP vztahovaly i na zubaře.


Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Dát tip Jamardi, Nami 99

 

Jarmilo, problémem je asi především to, že zubaři u nás studují (zatím) zdarma, a potom bez jakýchkoliv zábran si můžou (po studiu) odejít, kam chtějí... .

Dlouhodobě tedy dotujeme zubaře pro Německo, ..., Švýcarsko, GB, Francii.. . :)


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Jamardi, Nami 99

Posmutněla rybka zlatá,

na svobodu šance tatam,

přání je moc těžké zkrátka,

ona na něj příliš krátká.


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

Letos jsem se dívala na výsledky přijímacího řízení na fakultu v Brně. I na ty zubaře. Brali velmi málo lidí, přitom hlásilo se jim hodně. Řekla bych i 5x až 6x méně. O hodně větší nepoměr než na všeobecné medicíně. Teď jsem hledala ty výsledky, ale už tam asi nejsou. Slyšela jsem, že náklady na studium zubařiny jsou velmi vysoké. Tedy to je jeden důvod. A pak - oni musí složit talentové zkoušky. 


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99, Zeanddrich E., geminy

Aktuální :)

A ještě bych si přála, aby měl smlouvu s pojišťovnou. Protože třeba v Brně je mnoho takových, kteří ji nemají a jen takové zubaře lze sehnat.


Abakus
před 7 měsíci
Dát tip Nami 99

krásne.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru