Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balalast

19. 09. 2023
2
1
62
Autor
Michal23

Sedím u okna do ulice, kde je kupodivu klid. Koukám ven, prohlížím si kolemjdoucí a přemýšlím a vzpomínám. Kde jsem byl touhle dobou minulý rok? Bylo to zde, nebo je všechno opravdu jinak? Lámu si hlavu s vlastními myšlenkami a nechce se mi vzdát ten boj se společností. Kolem projíždějí auta, možná bych časem taky jedno chtěl, řízení je prý zábava. Kolik z toho, co bylo pro lidi stvořeno, není zábava? Bavit se dnes může každý prakticky čímkoliv. Pokud má peníze. Můj příjem je dobrý, stačí na pokrytí mnoha aktivit, které bych si předtím nemohl dovolit. Ale nebylo tomu tak vždycky. Kdysi jsem doslova živořil na minimální mzdě, nemohl jsem se od té vzducholodi času odpoutat. Možná si říkáte, co to má společného s literaturou. Možná víc, než si sám dokážu přiznat. Mnohdy si připadám jako starý rybář z díla Stařec a moře. A až jednou zase narazím na břeh, budu sdílet vše, co jsem do té doby zažil. Vždyť jedině sdílená radost je dvojnásobná radost. Anebo ne?


1 názor

8hanka
před 7 měsíci
Dát tip

no...nikdy som po aute netúžila, ako gymnazistka som odišla z prvej hodiny autoškoly, nebavila ma...najradšej chodím všade pešo a po okrajoch, nemám rada centrum mesta, popri rieke je to krajšie, prázdnejšie od ľudí  a plné obrazov, ktoré potešia - plávajúce labute, kačky, volavky, vyhadzujúce sa ryby,  kvitnúce lekná , zapadajúce slnko, farby oblakov...

nikdy som nemala veľa peňazí, teraz ako dôchodca  tobôž nie, ale stále sa dá žiť príjemne, nepotrebujem luxus, aby som bola šťastná... keď kráčam popri Váhu a pozerám na tú krásu okolo, v duchu píšem...potom prídem domov a vravím si, načo by bolo dobré písať naozaj? Píšu iní a lepšie, radšej čítaj, kým ... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru