Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídky v Juditině věži, beseda o Tchajwanu

06. 10. 2023
0
2
64
Autor
Zbornik
Milí přátelé,
 
rádi bychom vás pozvali v úterý 17. října 2023 od 19 hodin na další pravidelné autorské čtení povídek z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů v Juditině věži (u Karlova mostu, Praha 1) . 
Čtení bude otevřeno autorům povídek z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran A4). Povídky hudebně proloží Aaen Jan Kratochvíl.
Uvádět pořad bude jako obvykle Petula Heinriche.
Po přestávce se můžeme těšit na cestovatelskou prezentaci o putování tentokrát s letitým potapěčem, Karlem Sršněm, který bude vyprávět o své cestě na Tchaj-wan!
Pořad proběhne ve spolupráci se Klubem Za starou Prahu (https://www.zastarouprahu.cz/, jemuž i vděčíme za možnost pravidelně ve věži vystupovat.
Věžné bude 80Kč.
Více info: ctenivevezi@gmail.com (Petula Heinriche, Martin Zborník)
 
 
Těším se s Petulou naviděnou!
 
Martin

2 názory

Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Tchaj - Wan je ukázkou toho, že i nějací Číňané zvládnou žít v nějaké demokracii, Kolektive... .

 


Tchaj Wan? Co to je?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru