Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 31

23. 10. 2023
5
2
92
Autor
Hamar

Přijde chameleon domů až nad ránem, stará chameleonová na něj čeká a naštvaně křičí -

"Kde jsi byl?" Přiznej barvu!"

 

Jsem rozlámaný z první thajské masáže u slečny xy, což znamená česky Mráz.

 Měl jsem trochu strach, zkrátka mi běhal Mráz po zádech.

 

Z drůbežáren utekla skupina drůbeže. Jsou ozbrojení a velmi nebezpeční.

Zkrátka jsou to zbrojleři.

 

Dle posledních zpráv je tlupa zbrojlerů jen reakcí na včerejší barbarský útok tchořů.

Nezávislý vyšetřovací zvířecí tým zjišťuje, zda nešlo o vaječný zločin.

 

David byl proti Goliášovi malý vzrůstem, zato ale měl vysoký prak bolesti.

 

"Číšníku, ta fazolačka by chtěla trochu dokyselit." "Pane, ale ta polévka je příjemně nakyslá."

"Jak mi můžete tak bezoctyšně lhát!"

 

Soutěžící v Master Chefovi měli vytvořit dokonalý vaječný řízek.

Většina z nich však předložila porotě spíše takové snaženky.

 

Konečně si koupil v Outletu s 50% slevou tu drahou bundu. Ostatní mu záviděli.

Zažil velkou šatysfakci.

 

Vlk z pohádky O Červené Karkulce byl obzvláště cynický snědkový podvodník.

 

Lev - "Dikobrazi, podívej se, mám v zadku tvé ostny." Dikobraz - "Jak je to možné, vždyť jsem spal?"

"Ach jó, zase si ze mě někdo vystřelil."


2 názory

Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Hamar

Tož se musím opět brodit močálem nerozhodnosti, když chci vybrat tradiční trojici favoritů. Uchazečů je (také tradičně) vícero. No, tak tedy: zvířecí konflikt, MCH a Canis lupus.


Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Hamar

S úsměvem je svět lepší :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru