Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znáte ty příběhy?

07. 11. 2023
15
7
154
Autor
trojort

 

 

 

    Lidská mysl byla přizpůsobena tomu hrát si s časem. 
    Tak jsem sebral všechny hodiny a dal je do skříně. 
    Jistěže to k ničemu není. 
    A proč by taky mělo? 
    K čertu s tou neustálou touhou po tom, aby vše mělo nějaký smysl.     
Není snadné létat bez křídel. 
Nestačí si navléknout peří, co ti ani nepatří. 

Znáte ty příběhy?
    Bičovat ženu na náměstí mužské spravedlnosti. 
    Jen za vinu, že se nepodvolila. 
    Anebo, že se podvolila příliš. 
    Šťastné konce nejsou zrovna v nadbytku.
    Jsou lidé s osudy, kdy mají proč si stěžovat, ale ti to většinou nedělají.

Nejde nám do hlavy, že lidé z koncentračních táborů se dožívají tak vysokého věku.
Ale třeba je to prostě tím, že v tom čase vyvinuli obrovskou energii k tomu, aby přežili. 
Pak na takové vlně energie putovali dál životem.
Asi se to nedá zastavit.
Bylo to za odměnu?

PS.
Život je mnohem méně smrtelnější než si myslíme.
Má nejspíš mnohem více konců a začátků. 

 

 

 

 

 

 

 

 


7 názorů

Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Je to tak pravdivé, až je to smutné. Ale takový je život.


Philogyny
před 6 měsíci
Dát tip

Nejdéle žily v pokusu hladové myši. Neopotřebují si organismus trávením. Je fakt, že v těch nelidských podmínkách tělo potřebovalo každou přijatou kalorii na udržení tělesné teploty a pohyb. Kdo tohle všechno přežil, tak se zocelil. Určitě žil jinak, než běžný, konzumní člověk. Já bych jinm dala tolik roků, kolik by chtěli. Ale kdo chce žít ve světě, kde už nikoho nezná. 


Gora
před 6 měsíci
Dát tip

Drsné i k zamyšlení, troji.

 


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip Philogyny

... .

No říká se, že pozdější dlouhověkost vězňů je způsobena jejich dlouhou (dlouhodobou) hladovkou... .


K3
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Pokud přežijí, dožívají se vysokého věku... Tvoje dobré zamyšlení je příjemné zčeření vody. Jsem rád že ses ukázal:).


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip

Tak jsem sebral všechnu odvahu a tvoje dílko ti pochválím. Číst ho rozhodně nebylo za trest. ;-)  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru