Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TÉMATICKÉ DNY 2023 - listopad

09. 11. 2023
5
11
234

Milí prozaici,

pokračuje soutěž, která má na Písmáku několikaletou tradici, a sice Tématický den.

Termín pro vložení prozaického díla volně inspirovaného citátem je tentokrát neděle 26.11.2023 od půlnoci do půlnoci tohoto data.

Téma zní:

Příbuzní jsou jako horská krajina: nejlepší dojem dělají z dálky. (Jean Gabin)

Hodnocení probíhá v komentářích pod publikovanými díly, rozhoduje počet tipů. Výběr se počítá za pět tipů.

Ještě upozornění - do nadpisu před název napište TD - (pomlka) - NÁZEV... 

 

Přejeme nápady na psaní a dobrou zábavu u vaší tvorby!

Redakce prózy


11 názorů

K3
před 5 měsíci
Dát tip Gora

U mě je to naopak, "vyhání" mě od psaní.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

No jo, no. Ode mě asi tentokrát nic, příbuzní mě nějak neinspirují ;) Ale číst budu ráda.


Gora
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

Protože oznámení o Tématickém dni pod přílivem jiných oznámení zmizelo z "nástěnky" Písmáka, jen připomínám, že se týká této neděle:

neděle 26.11.2023 od půlnoci do půlnoci. 

Před název je dobré napsat: TD - (název díla).

Díky za pozornost, těším se na vaše nápady k výše uvedenému tématu - Gora.


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Próza_měsíce

Jsem ráda, že jsou tématické dny zpátky. Ovšem zrovna o tomto tématu nic nevím. Ale jsem zvědavá na příspěvky ostatních.


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Alegna, 8hanka

Já taky na stopro neslibuju, že se zúčastním (příbuzní nejsou zrovna mé oblíbené téma, ale třeba něco vymyslím). Hlavně mám radost, že tu soutěž ještě někdo chce "křísit" ;)


K3
před 6 měsíci
Dát tip

Soutěž vítám, i když se nejspíš nezůčastním.


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip kalip, 8hanka

I když se účastním jenom jako čtenář, tak mě také potěšilo, že maminka Irča po mnohaměsíčním schrupnutí soutěž jemným plácnutím přes prdelku probudila. (ono schrupnutí se samozřejmě týká TM)


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Gora, Zajíc Březňák

To je skvělá zpráva :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru