Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmiřitelný osud s věčností

10. 11. 2023
1
4
53
Autor
Manfromstars

Možná je asi jedno jestli skutečná nebo pravá a nebo musí být obojí? 
Kdy možná nezáleží být první, ale jen jeden může uspět. 
To ostatní je jako v poušti snít o dešti. 
Je asi lepší nechápat a existovat v povrchním nevědomí, než zjistit to co bys raději neexistoval.  


4 názory

Manfromstars
před 5 měsíci
Dát tip

Děkuji.

V přemýšlení jsem byl už od mala jiný, a spíše jsem si rozuměl se staršími a filozoficky založenými lidmi. Jen ty problémy, nikam moc nezapadat, nepatřit.


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip

Aha, pokud pravý chápeš ve smyslu správný, pak v tom rozdíl je. Já brala pravý spíš jako odpovídající skutečnosti (pravý diamant, ne nápodoba). Zajímavě přemýšlíš. Ráda jsem četla.


Manfromstars
před 6 měsíci
Dát tip

Asi záleží na tom, jak kdo na to pohlíží. Pro mě to významově totéž není. Vnímám tam drobné rozdíly. Pravé v tomto smyslu chápu jako správné-vhodné ve smyslu čistoty. A skutečné jako reálné, že to není jen sen či něco co si jen snažíme namlouvat. 


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip

Skutečná nebo pravá? Není to totéž?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru