Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Očekávat spravedlnost a takové ty šťastné konce

16. 11. 2023
13
9
183
Autor
trojort

 

 

 

    Byl jsem takovej kámoš, co byl dobrej k tomu, aby s ní chodil běhat, když si potřebovala udržet figuru. 
    Aby poslouchal její problémy s chlapama. 
    Vdala se, a když byl její muž na vojně, tak mě vojela v lese u rybníka.  
    Hodil jsem se na jedno použití. 
    Po mnoha letech jsem se dozvěděl od její kamarádky, že se stala úspěšnou podnikatelkou. 
    Na otázku v jednom dotazníku, který filozof jí nejvíce ovlivnil, napsala moje jméno.
    A pak má člověk rozumět ženským.     

    Po cestě na mě vyrazil mladý kluk s tím, že jsem Krakonoš a vyptával se, jak je to s Trautunberkem. 
    A smál se, že je to darebák, a tak jsem mu vysvětlil, že je to naopak, že Trauntunberk je poctivý podnikatel, jemuž Krakonoš hází klacky pod nohy.
    Zarazil se, že o tom ještě takhle nepřemýšlel. 
    Evidentně mu to vrtalo v hlavě. 
    Rozloučil se se mnou trochu zmateně podáním ruky, a děkoval mi, že jsem mu to osvětlil.

Už za života se najde dost otravů, co vám vytýkají povalování.
Mají dojem, že to jejich hektické pobíhání sem a tam má nějaký smysl.
Až z toho koktají. 
Když si telefonují a srazí se spolu na jedné ulici.
Co teď?
Co s bláznovstvím?
Možná, že ono je odpovědí.

PS.
    Čert vyletěl z elektriky. 
    Moc dobře si pamatuji, jak mi šrotovala představivost.     
    My jsme si museli vůbec všechno nějak domejšlet.     

 

 

 

 

 


9 názorů

Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip trojort

Taky jsem bejvával takovej kámoš.

Pak jsem vždycky chtěl k rybníku.

Už zase bejvám kámoš...

 

Krakonoš s Trautenberkem byli ve skutečnosti kámoši. Bylo to jenom politický divadýlko.

 

Povalování jsem si povolil...

 

Super dílko, Trojorte. 


Benetka
před 5 měsíci
Dát tip trojort

Taky bych se nechal vojet v lese u rybníka...


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

(..PS: myslím, že alespoň někde v hloubi sebe Očekávat spravedlnost a takové ty šťastné konce je nezbytné pro plnohodnotně (a naplněně) žitý život... :) )


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip trojort

Pěkně jsi to napsal. 

Dětem lze nakukat spoustu nesmyslů. jednou jsem chlapečkovi, co strkal ruce ke slepicím sdělila, že koušou. Věřil mi, že mají zuby. Vlastně jsem ani moc nelhala, jen jim zakrněly.


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip dadadik, Rhodesie

Dobře napsané.

Ano, za rychlé nalezení jistých závěrů se asi někde píší body.....třeba někteří mají přikázáno zvedat telefon, i když spí po noční, protože by se někdo strašně rozčílil, kdyby jej nezvedli.


dadadik
před 5 měsíci
Dát tip

:)


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip

Hhlásím, že se mi to lí...líbilo. 


Norsko 1
před 5 měsíci
Dát tip

A hledat mezi řádky. Nejlepší je povalování 


Danny
před 5 měsíci
Dát tip

:) super


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru