Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 34

21. 11. 2023
9
4
96
Autor
Hamar

Byl jsem poučen, že se gnocchi čtou jako gňoky, ale protože jsem donedávna používal výslovnost gnoči, tak už zde tuto slovní hříčku nechám.

Italočíňan, který chce, aby mu odpustila žena.

Většinou dělá psí gnoči.

 

"Die! Ano, Héro! Zase jsi včera po sobě na Olympu neumyl záchod.

No, nevykrucuj se a kákni božskou."

 

V muzeu bolestínství a sebelítosti si můžete informace o exponátech přečíst i pomocí přiložených kňů ár kódů.

 

Jak probíhá ve špitále divoký mejdan?

Bystrá sexy kožní lékařka je všemi mastmi mazaná a gastroenterolog zpívá a je to kakofonie.

 

Při příležitosti oslav "Dne boje za svobodu a demokracii" zazněla i lidová písnička oblíbená u tatíčka Gándhího "Ach Singhu, Singhu"

 

"Petře, proč ti ten cizí chlap upil z tvé láhve Pepsi?

Asi má v mobilu aplikaci sdílená Cola."

 

Jak nejlépe pochválit potomka kolumbijského narkobarona?

Ten vypadá, jako by vám z koka vypadl.

 

"Komisaři, jak se daří nejmladší dceři Dona Paola?

Dělá v oboru a Interpol ji objevil v JAR, je to prý už děvče na vydávání."

 

Našel jsem ho spát na toaletě.

Byl opilý jak záchod káže.

 

Podívejte se na tu ohyzdnou příšeru z vesmíru, jak pije už pátou láhev rumu.

To je Alijem!


4 názory

Zřejmě i můj manžel je Zeus.

Moc jsem se nasmála. Díky za to.


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip

Mou obraznou rukou byli na stupně vítězů vyzdviženi Zeus, Mahatma a oplégr.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Jůůůů, to je paráda! Den je zas lepší :D


Benetka
před 5 měsíci
Dát tip

S tim ach Singhu Singhu jsi mi připomněl Cimrmany když byla jeho jedna hra uvedena v Indii tak obecenstvo skandovalo: Nehru Nehru! :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru