Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas kdy pozemská civilizace konečně navázala kontakt s mimozemskou civilizací

22. 12. 2023
1
2
91
Autor
vekrba

Poutník Zirok zachytil v odlehlé spirálce hvězd daleko za galaxií Pol paprsky formování života přesně v ixtině časoprostoru cesty. Změnil k ní kurs. Když se k potemnělé spirálce přiblížil na jejím okraji a téměř mimo ní, kroužila kolem jedné malé hvězdy modrozelená planetka ze které zachytil světlo živého kontaktu. Potvrzeno! Pulsoval na ní život. Měl hlad po setkání a žízeň zvědavosti. Přistál. Když vzlétl zpět na cestu tak v pusté a jenom holými skalami pokryté Zemi zbyly ve vyprahlých kráterech oceánů jen ostrůvky bochánků fosforeskujícího rosolu pokrytých mušlemi, kterým kdysi válečníci této planety zvaní lidé říkali perlorodky. To byla naděje ,že život na Zemi bude opět obnoven. Byli to zárodky života doutnající v kamenné skořápce mrtvého času a potencionální líhně badatelů, dobyvatelů, objevitelů a budoucích stavitelů rozsvíceného majáku pomocí kterého Zem opět naváže kontakt s mimozemskou Civilizací.


2 názory

Janina6
před 5 měsíci
Dát tip K3

Podle mě je to dokonalá miniatura, svým způsobem taková trpká, černohumorní anekdota. 


K3
před 5 měsíci
Dát tip

Anotace. Zkus podle toho napsat povídku:).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru