Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I malinký parazit chce za sportem vyrazit

26. 12. 2023
13
21
220
Autor
Nami 99

Zeptala se vešky veška :

"Co plánuješ během dneška?"

"Jdu za Pepou pro zábavu.

Franta nás má plnou hlavu."

"Ale Pepa, to je pleška.

Lojza, ten má aspoň ježka.

Za Lojzíkem raděj běž,

Pepa ten má jenom pleš."

"To je ono, nikde není

lepší plocha na bruslení."


21 názorů

Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99

Tak tak. Dnes stačí sledovat naše počítače a mobily. Tajné služby už nám nemusejí nasazovat do bytu štěnice.


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Užijem si ještě víc

život v klidu bez štěnic.


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99

Já už roky nikam nechodím. Jen do knihovny a na nákup. A do Francie už taky nepojedu, takže snad dožiju v klidu bez štěnic.


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Tak to neporadím. Štěnice jsem ještě neměl, ale všechno je v životě jednou poprve. 


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip

A nějaký lidový recept na štěnice?

Ty "bydlí" u postiženého doma a vždycky jich s sebou nese jenom pár... Hlavně nejezdit do Francie?


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Filcek se dá lehko zbavit. Když napadený nahý rychle běží a prudce odbočí. Ony nestačí zareagovat a pokračují rovně.  Dobře zabíralo DDT. To fungovalo na všechno.


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip

Nami,

vši a filcky - to musel být druhdy skvělý obchodní artikl a musela s nimi být švanda. Horší ale je, že se do našeho života vracejí štěnice (cimex lectularius) a s těmi až taková švanda není. Prý je obrovský problém se jich zbavit. Štěnice se prý šíří hlavně z Francie, takže po olympiádě - potěš pánbu!


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

A co bych udělal pro přírodu. Tam by bylo živo. Pthirus pubis by si lebedili. Nevím, jestli mi to budeš věřit, ale je to prava pravdoucí. Když jsem byl na vojně, skupinka vojáků zjistila, že ten, kdo má živočichy, jde na šest dní na ošetřovnu a tím se ulije z výcviku. Nakonec o ně byl velký zájem a kdo je měl, tak byl ve vatě, protože to došlo tak daleko, že se prodávali. Sameček za pět a samička za deset korun. Pohlaví sice nikdo nepoznal, ale samozřejmě všichni měli jenom samičky.


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip

A nebylo by lepší se neholit vůbec?  Za dlouhý a hustý plnovous se dá třeba před manželkou schovávat půllitr piva.  


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Žiletky, to beru. To je určitě obchod a velká spotřeba, muži i ženy. Ale řeknu ti příklad s holícím strojkem v naší rodině. Jsme tři chlapi, já a dva synové. Asi před třemi lety jsme si koupili značkový strojek za 510 korun. Holíme se a stříháme podle potřeby všichni tři třetí rok. Nevím přesně, ale jedna návštěva holiče by jednoho zarostlého stála plácnu minimálně 100 korun. Tady se nám mašinka hodně vyplácí. I když, jak jsme se schodli, ekologové by byli proti, protože likvidujeme přirozené životní prostředí některým živočichům.


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip

Za to muži se částečně vrátili k módě starého Egypta. Polovina z nich si holí hlavu. Ještě by to chtělo ty černé paruky z ovčího rouna.

Ve skutečnosti jde ale za kapitalismu o peníze vždy až na prvním místě, jak říkával pan prezident Klaus.  Proč je dnes v módě oholit si všechno, co se oholit dá?  Dokážeš si představit, kolik dnes firmy vydělávají na žiletkách a na holicích strojcích?  A mladí se musejí navíc holit i proto, aby byly vidět ty jejich "báječné" kérky.


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

I ženy mají velký podíl na likvidaci přirozeného životního prostředí.


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99, Benetka

Dnes, v časech skinhedů a jiných holohlavců, mají vši doopravdy těžký život! A co teprve muňky (pthirus pubis)?  Tip.


Evženie Brambůrková
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna, Zeanddrich E.

Každý sportuje, jak umí.


dadadik
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna, Zeanddrich E.

:)

tak jo, lepší než televizní pohádky


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna

Pleška to je skvělá volba,

pohybem se veška kochá,

prvotřídně hladká plocha,

není třeba ani rolba.


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip

:D


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Nebo půjde za starostou

má i zvenku hlavu prostou.


dievča z lesa
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99

vrkoče má Eluša 

voška lyže vyskúša*


Abakus
před 4 měsíci
Dát tip dievča z lesa, Nami 99, Zeanddrich E.

krásne vianočné.


Antonín Bogar
před 4 měsíci
Dát tip

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru