Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duch Paduch

23. 01. 2024
0
6
62
Autor
Ozzozorba

Představte si, že jste nesmrtelní a k tomu, máte přidáno ještě věčné zdraví, mládí, sílu, moc a slávu,  a k tomu spoustu peněz…

Řeknete si, výborně! To se mi líbí! To beru! Ale možná za deset tisíc let začnete pochybovat...

Všechno, co vám připadalo tak úžasné, se za dobu tisíce let obrousilo a omrzelo a spíše už vám způsobuje bolest, než radost. Je to jako s  vášní. Když se jí nabažíte a nemůžete se vášně zbavit, promění se v bolest.  

Tak tedy, zůstanete sice pořád stejně zdraví, mladí, silní, mocní a slavní se spoustou peněz, ale…

všichni lidé (nejenom sousedi) budou kolem vás stárnout, slábnout a nakonec umírat a vy jim nebudete moci pomoci. Čas poběží dál a vy si najdete další kamarády a milenky a milence, ale i ti budou taky stárnout a odcházet… a tak vám původní sladkost postupně zhořkne. A možná začnete všem těm lidem závidět, že si mohou odejít z tohoto světa…

Ledaže byste vynalezli stroj času a přesunuli se nazpátek k oné osudné chvíli, ve kterém vám  duch Paduch, nasliboval hory doly výměnou za vaši smrt a vy byste ho poslali do prdele.


6 názorů

Ozzozorba
před 3 měsíci
Dát tip

záleží po jakém ledu kloužeš 


Ptakopysk
před 3 měsíci
Dát tip

nesmrtelnost by byla nuda


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .


Ozzozorba
před 3 měsíci
Dát tip

a k těm penězům... zkus žít bez nich :) 


Ozzozorba
před 3 měsíci
Dát tip

Z vody jsme přece "vylezli" a na vodě život stojí ne? Ty sám, máš v sobě 70 % H2O. 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

Jako celek je to na vodě  :¨) ((...)).

 

(už jenom ta záležitost - ,,mít hodně peněz"...  -Vzhledem k tomu, že každá měna je pouze zhmotnělou energií tzv. kořenové čakry, musela by to opravdu zvenčí hodně uměle :) držet  nějaká vnější silná moc... :)  )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru