Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zima v zimě

10. 02. 2024
2
4
86
Autor
Jinys
V zimě bývá zima.
Patří k ní sníh, led a mráz.
Připadá mi to přirozené, nikoliv opak tohoto stavu.
A to, jestli dokážu, či nedokážu v takovém počasí jezdit na kole, není v souvislosti se zásadními skutečnostmi důležité.
Měl jsem vždy pocit, že takto vnímá svět převážná část populace.
V poslední době, když čtu různé cyklistické stránky, tuto jistotu ztrácím.
Snížek je přeci boží!
Vždyť gumy s hřeby, o běžkách nemluvě, dokážou, aby i na sněhu, případně i na ledě:

Bylo fajn.

4 názory

Jinys
před 3 měsíci
Dát tip

Gora

Víš, asi nepociťu až tak nostalgii, jako spíš údiv až nasráni, nad lidmi, co nejsou schopni v rámci vlastní omezenosti, hlouposti a sobeckosti, pochopit, že zima - nezima, přivodí nejspíš opět v létě sucho, se všemi vážnými důsledky hospodářskými i přírodními.


Jinys
před 3 měsíci
Dát tip

Pavel Daneš

Jsou lidé, kteří vnímají čtený text jinak, než o čem je napsán. 
Pán je soudní překladatel a tlumočník?
A sakra...
:-)
 


Pavel Daneš
před 3 měsíci
Dát tip

Tenhle text má nejen nějakou podivnou interpunkci v závěru (kéž by to byl záměr), ale hlavně (a to je horší) v podstatě nulovou výpovědní hodnotu (vezmeme-li v úvahu až nadpočetné množství konstatování úbytku sněhu za poslední dobu).


Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Napsáno stručně, jasně... s trochou nostalgie - a to cyklistické stránky nečtu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru