Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klimatická změna

11. 02. 2024
2
6
99
Autor
kalip

jsem to já a jsi to ty –
rozvodněný životy

hádky vystoupily z břehů
vyplavily všechnu něhu

marně lovíš oteplení
ve hlubině zapomnění

 


6 názorů

Gora
před 2 měsíci
Dát tip

kalip, individuální avíza nelze na rozdíl od starého Písmáku posílat... tohle upozornění obdrží každý, kdo tady do komentářů k dílku psal. Pokud je někdo dostávat nechce, i to se snad dá nastavit vedle hvězdičky pro tip pod dílkem. Jinak pošta - soukromé zprávy - funguje...


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Originální popis ne ojedinělého vývoje vztahu a to už od názvu. Zamlouvá se mi stručností a jasným sdělením.

Jenom - střední část - rytmicky nesedí v dílku, který jinak pěkně lícuje.

Můj návrh (jen můj názor, samozřejmě je to na Tobě):

 

vystoupily hádky z břehů

vyplavily všechnu něhu

 

nebo

 

hádky vystoupily z břehů

všechnu vyplavily něhu

 

 

Občas píšu taky nespisovně, obecně s tím nemám polém. Tady mi to ale moc nesedí, jedná se vlastně jen o jedno slovo.

 

Je to první věc, kterou od Tebe čtu a navnadilo mne to na další. Těším se...    :)


kalip
před 3 měsíci
Dát tip

Benetko, díky za pochvalu i názor. Já vlastně ani nevím, proč je tam „ýčko“. Asi, že se lidi nehádají „spisovštinou“. :-) Ale možná by „rozvodněné“ znělo líp.

Goro, Kočkodane, děkuji.

PS: Jak se dají přidávat avíza pro konkrétní osobu? Poraďte mi, prosím.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

I mně se těchto šest řádků zamlouvá.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Solidní, kalip. A souhlas s Benem.


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip

Pěkné. Líbí se mi to. Ve zkratce popsaný vztah dvou který dospěl do poločasu rozpadu...

Akorát teda nejsem příznivcem toho "Ýčkování". Hele viď? Není to ňáký divný?! Proč ne rozvodněné životy?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru