Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvála zdravotnictví II.

10. 03. 2024
2
4
63
Autor
Jinys

Dávnější textík upravený podle trefných slůvek od Gory. 
Díky.
No tak jo, zase mám neodkladné povinnosti a ťukat do klávesnice je fajn důvod k jejich odkladu…

Brumlající Sergej, který nakonec, někdy nad ránem, místo večer podle jízdního řádu, dorazil s vlakem i spící elektrickou lokomotivou, do Brna, konečně dovezl děvče, které jsem tehdy tak nekonečně miloval.
A já, s trošku ovadlou kyticí v ruce, jsem se dočkal nejen letmého doteku při setkání, ale později také toho, po čem jsem tak rozechvěle toužil.

Dnes jsem toužil, aby opět několika hodinové čekání, tentokrát ale na odběr krve, bylo završeno provedením vyžádaného aktu.
A jako tehdy, před mnoha a mnoha lety, jsem se opět dočkal.
Pravda, dnešní naplnění očekávání bylo takové skromnější, než tehdy, ale to nevadí.
Protože věci se sice mění, ale touhy mi ještě zůstávají!


4 názory

Jinys
před 2 měsíci
Dát tip

Philogyny

Děkuji za decentní náznak mojí nevýrazné gramotnosti.
Napravil jsem.
:-)


Jinys
před 2 měsíci
Dát tip

Když se touhy vytratí, zaujme jejich místo pomaloučku smrt.
:-(




Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Touha je věčná, byť její předmět měníme...

Dlouhá souvětí v prvním odstavečku by se dala lépe uspořádat...


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip

Od Gory?  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru