Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro tajemnou

06. 03. 2000
1
0
2879
Autor
Merle

Této dívce jsem kvůli obsahu sonetu slíbil, že nebude jmenována, a tím pokaňkána její čest...
Abych předešel pár dohadům: není to Bibša, ta mi sonet vysloveně zakázala...

Byl jsem jen zvědavý jaká jsi skutečně, upřímnou pravdu jsem zatoužil vědět. Svým dlouhým mlčením lákala's bezděčně. Tím víc já naléhal mi odpovědět. Lichotky padaly. Další a nový... Prosby a hrozby se střídaly krásně, nakonec zmořena sliby a slovy, svolila's pravdu mi vyjevit jasně. Bylo to chyba, to je věc jistá, snažit se proniknout přes černá místa, a poznat pravdu co přátelství zdrtí... Řekla jsi: "Dívej se, odhalím duši svou." Svlékla sis župánek na chvilku ohnivou... Plamenou touhou já uhořel k smrti.
OHNIK
03. 04. 2002
Dát tip
... věru na mou duši působivé...nejsou ženy přeci jen něco, co nás žene kupředu ???

Merle
03. 04. 2002
Dát tip
nevím jestli kupředu, ale každopádně žene :)

Mamba
04. 01. 2001
Dát tip
...sss... szajímavé...

mike
22. 11. 2000
Dát tip
Merle : díky :-))), fakt jsou propracovaný, škoda, že tomu sám nechceš věřit, tohle avízo jsem otevřel jako první, s hrůzou budu otevírat druhé :-)))

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
mike: vole...

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Sonety jsou vážně propracovaný, kdo byl ten, kdo je psal před tebou a nebyl v tom tak dobrej ? Petrarca ?

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro tajemnou: NAA-hohó, novodobý Jan Hus...nebo spíš astronom, kterej byl prohlášen za kacíře, protože se celej život nevědomky díval místo na hvězdy do výstřihů procházejících dívek, žen ... hahaha m.

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Tak tohle je teda něco, tvá fantazie, pokud jde o umírání, je zřejmě bezedná

Merle
13. 03. 2000
Dát tip
Bebitka: že ne... Linda: jak MOC tě to zajímá? Silvinka: ehm, co je to gramatický rým? ostatní: díík...

PS
11. 03. 2000
Dát tip
Já neznám nikoho jinak, než podle díla, ale Merle má můj obdiv. Skvěle řečeno... Skoro mu tu vyjadřovací schopnost závidím. :o) (akorát z reakcí ostatních se zdá, že se Merle tou zkušeností nepoučí. :o)

Linda
10. 03. 2000
Dát tip
Merlíku, moc tě neznám, ale vždycky to končí u svlečeného župánku?

Silvinka
10. 03. 2000
Dát tip
Merlíku, ani ja ťa moc nepoznám, ale neumieraj toľko kvôli ženám, vymysli si aj iný dôvod! Ten sonet sa mi páči, aj keď je (nezlob se) v prvých dvoch strofách kopec gramatických rýmov... :o)

zolli
09. 03. 2000
Dát tip
Mike!! HAMBA! NEZAVID! To je osklive... Ostatne nevim co mu zavidet, když pořád jen umírá... OSTATNE Merlicku vidim ze ANO../viz mail/!!PROTO: AT žijí STROJE a tvých SONETU roje!!!

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Tenhle je fakt dobrej...já chci taky sonéét, jsem krásný, moudrý a mám plnovous, což není tělesná vada.

Jákob
07. 03. 2000
Dát tip
Merlíku .. :o)

Laďa
06. 03. 2000
Dát tip
Neumírej!!!

Bára Braun
06. 03. 2000
Dát tip
Merle.....sakra ..už ZAS??!!! Ty baby Tě jednou fakt zničí. Ale když vidím jak si v tom libuješ...klidně si teda umírej...

Merlíku Merlíku, ty tvoje žencký... ;-)))

sousoší
06. 03. 2000
Dát tip
prozření v pravdě smrtelné často je.

Anonym
06. 03. 2000
Dát tip
kolik máš ještě životů? kolik zvládneš návratů? leckterá kráska na tě pořád čeká, ale tebe jen tak láska nevyleká... ;-)

Anonym
06. 03. 2000
Dát tip
Merliku, zkus priste nenalehat! Vse k Tobe prichazi v ten pravy cas samo, vcetne Lasky. To, co se mas dozvedet, se proste dozvis a je jedno jakou cestou nebo od koho, tak se nesnaz si to vynutit. A krom toho - duse a prava podstata cloveka se obvykle neskryva jen za zupankem! Ale to Ty urcite vis. Hodne stesti pri dalsim "odhalovani", jen neumirej, na svete je spousta krasnych veci, pro ktere stoji za to zit, a to ze nekdy nedostanes neco, po cem moc touzis, muze byt i dilem stesteny.
(anonymne) Bambulka

Šílená
06. 03. 2000
Dát tip
co ti na to říct bráško? Ty sonety ti jdou, to umírání také...ale já tě mám radši živého usmívajícího se do hrníčku s čajem.
Bibša ho odmítla, já ne ale nesmíš v něm umřít!*
*líbí*

Bibša
06. 03. 2000
Dát tip
Já jsem out! Božínku, Merlíku, pro kterou to je???? Já to prostě netuším!!!! Au, necháš mě umřít touhou po poznání nebo ji aspoň poodhal...

Merle
06. 03. 2000
Dát tip
Laďa+Bára: umřít rozhodně nehodlám
Bambulka: už jen jeden život pro tebe a pak je na řadě šíla, kterou to chci celý zakončit
Šíla: konec už je napsanej (dlouho) a nic se na něm změnit nedá, protože to celý zakončuje. Ale však uvidíš.
Bibša: pokud se ti nepřihlásí ona sama, já nesmím ani naznačovat.

Bára Braun
06. 03. 2000
Dát tip
Merle...no to bych Ti ani neradila !!!! (To bys ňa fest nasrááál :-) )

Laďa
06. 03. 2000
Dát tip
Merle?

Špuntík
06. 03. 2000
Dát tip
to asi nebude pro mě, viď???

ty sonety ti opravdu jdou.....

musela jsem se vrátit... Merlíku, opravdu pravda zdrtí přátelství? řekni, že ne... prosím

AZALIN
06. 03. 2000
Dát tip
Myslím, že všechno podstatný a nejmoudřejší tady napsala (anonymně) Bambulka.. a mně nezbývá než jen moudře mlčet.. ;-)))

zolli
06. 03. 2000
Dát tip
Hasit pozde... tak to jen posbirame oharky a doufame v Merleho FENIXE :o)))

Hackman
06. 03. 2000
Dát tip
Merlíku Merlíku, ty tvoje žencký... to se mi libí nejvíc a potichu se směji a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím a závidím a nezávidím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru