Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na schodech do nebe

16. 03. 2024
12
23
282
Autor
Merxanta

I slunce se rozpršelo

Jemně se dotýkalo víka

 

Nevidíš duhu?

 

Neměla jsem čas se  v té chvíli rozhlížet

Určitě tam byla

a jestli ne

tak bude třeba zítra...

 

Namaluješ mi ji už ty

sestřičko      

 

 


23 názorů

Philogyny
před měsícem
Dát tip Benetka

Po pravdě? Prostě jsem tam viděla vlka. Líbil se mi tam, ještě si řekla, že to má něco do sebe. Pořád lepší, než to víko... Karkulkou se to snažila odlehčit, po svým. Možná že tak jednou skončím. Jsem myslivec tělem i duší a vystačím si sama. Mám obrázek. Jsou na něm vlci v mlze. Vlčice kojí a před ní stojí dva vlci. Jeden je bílý a druhý tmavý. Chtěla po mně pocit a já jí ho podala. Řekla mi, že ano. Mám ho moc ráda. Už se tu nebudu vracet, nestojí mi to za to. 


a2a2a
před měsícem
Dát tip Merxanta, lawenderr, Benetka

Philogyny, jestli, když máš ráda tu Karkulčinu babičku, by ses neměla nechat na chvíli sežrat, samozřejmě po předchozí domluvě s myslivcem. V té tmě by se ti na chvíli  ulevilo. Ale jinak mi připomínáš B. Smetanu. Ten, když přišel o sluch, psal možná nejhezčí hudbu. Jak jinak si zdůvodnit, že špatně vidíš a přitom píšeš, jako bys byla Bystrozraký.


Philogyny
před měsícem
Dát tip Benetka

Myslím si, že ten můj komentář neměl komu ani čemu ublížit. Ten text by klidně mohl být i s vlkem. Já kdysi napsala jednu malou, že se mnou běží můj život a za tím si stojím. Při čtení viděla les, louku a vlka. A ten můj text je aspoň upřímný. Jinak a2a2a...


Merxanta
před měsícem
Dát tip Benetka

a2a2a  kdybys tam byl, viděl bys ten kýč - slunce zářilo nad věží kostela a do toho ten podivný déšť a farářka, která pronesla slova o duze.... 

Ale souhlasím, ten řádek jsem přidala až po komentu Phil o vlkovi. To je to, co občas člověk dělá, když chce aby si čtenář nepletl víko s vlkem a ve výsledku to textu spíš ublíží. Takže děkuji a mažu.


a2a2a
před měsícem
Dát tip Benetka

Rozumím tvé inspiraci, vždy, když čtu v tomto duchu nějakou, i nepovedenou báseň, mám pocit, že autor je mi blízko. A tak se omlouvám když se dotknu i formální stránky, obsahová je mi milá, vypustil bych verš s krůpejí na růži. Už ta duha tak trochu zavání kýčem, ale má souvislost s dalším obsahem. Chválím. 


Merxanta
před měsícem
Dát tip Janina6, Benetka

Lukáši, trošku jsem si tu tvoji fotku ořízla, doufám, že ti to nevadí a děkuju - moc. Je tak vypovídající...


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

(...i já se někdy cítím být jakoby pod víkem...)


Philogyny
před měsícem
Dát tip trojort, lawenderr

Zničila jsem si oči kukátkem. Musela jsem a musela všechno vidět. Spíš pořád musím. Všechno, co co děje ve tmě. Nakonec mi lékařka řekla, že jestli nepřestanu, tak hrozí ztráta zraku. Někdy to nepředstavitelně bolí. Dlouho vidím jenom tmu. Za všechno se platí. 


Merxanta
před měsícem
Dát tip

Já to četla - tu omluvu.

Jen jsem chtěla, abys věděla, že je to o něčem úplně jiném. Načítat bez brýlí je asi docela risk, ne?


Philogyny
před měsícem
Dát tip

Omluvila jsem se. Dneska jsem zodpovědně načítala, kdy vypustit přezimující ježky v zajetí. A mimo jiné, že na hřbitov....


Merxanta
před měsícem
Dát tip

Normálně by mi to asi bylo fuk, ale u tohoto je ten komentář opravdu mimo mísu.

 


Philogyny
před měsícem
Dát tip

...brejle, klasika...


Philogyny
před měsícem
Dát tip

Omlouvám se. Mám poslední dobou problém s očima. Orel mi posílá ovce zaživa vykuchané vlkem. Je tady.  A já četla místo víka vlka. Nakonec dopadnu jako babička, ta si nasazovala při čtení dvoje brajle na sebe. Milovala jsem ji, jako nikoho jiného. Teď už mi to dává zase úplně jiný smysl. 


Merxanta
před měsícem
Dát tip

Phil, asi by to chtělo brýle..... netuším, co jsi svým komentářem chtěla sdělit.


Philogyny
před měsícem
Dát tip lawenderr

jizvy maluje jemom vlk

i duhu

někdy má možná i čepec ale to je s Kakulkou :)


Merxanta
před měsícem
Dát tip

To nevadí... mail ti pošlu zprávou. A moc děkuju.


Merxanta
před měsícem
Dát tip

Nedělám. Jestli jsi ji dnes vyfotil, tak bych ji moc potřeboval vidět. Opravdu.


Merxanta
před měsícem
Dát tip

Můžeš mi ji poslat? Prosím.


Merxanta
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

V kolik hodin, prosím? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru