Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo by nechtěl mít svět pod kontrolou?

18. 03. 2024
14
5
123
Autor
trojort

 

 

 

    Vím, že do letadla nikdy nevstoupím. 
    Nevím kam bych cestoval. 
    Líbí se mi dvojplošníky, ale když nemám odvahu se za letu projít po jeho křídle, tak k čemu by to bylo.
    Mluvil jsem o tom se ženou, která byla ve svěrací kazajce. 
    Byla to černoška, ale pleť byla odkrvená. 
    Tak nějak jako u Michaela Jacksona.
    Pobrukovala si píseň Johna Lennona o šťastné horké zbrani a o tom, že by potřebovala svůj fet. 
    Mě neposlouchala. 
    Dívala se skrze mne. 
    Nebyl jsem si jistý kdo z nás dvou je mrtvý.

    Na stěně jsem uviděl pableskovat svoji tvář naloženou v zelené barvě. 
    Žena v kazajce se zatvářila udiveně, ale zároveň se zdálo, že ji ta scéna udělala dobře. 
    Začala si něco mumlovat, což znělo, jako když si volá taxíka. 
    To už byly stěny plné obrazů a barev. 

    Prolínal se svět se světem. 
    Mohli to vidět jen skuteční účastníci, protože v okamžiku kdy vstoupil personál, tak na nich neulpělo ani smítko překvapení.
    Jejich počínání bylo mdlé a stereotypní. 
    Dýchl jsem jednomu z nich za ucho, ale naprosto nic to u něho nevyvolalo. 
    Dál rozvazoval paní z kazajky.
    „Budete už hodná?“ ptal se druhý zřízenec, ale na odpověď nečekal. 
    Udělal jsem mu nad hlavou dvěma prsty růžky a žena se začala smát.
    „Snad ji nelechtáš?“
    „To myslíš vážně?“
    „Ještě nikdy jsem ji neslyšel se smát.“
        „To dělá ta chemie.“
        „Bůh žehnej chemii,“ řekl zřízenec a oba dva s úsměvem zašátrali v kapsách, aby každý vylovil svoji pilulku, kterou spolkli naráz bez kapky vody.

PS-
    Kolem nás se slétalo hejno.
    A nebylo holubí.

 

 

 

 

 

 


5 názorů

Zajíc Březňák
před měsícem
Dát tip Gora

Moc hezký příběh, jako ze sna. Dává to tajemným způsobem smysl.


Květoň Zahájský
před měsícem
Dát tip trojort, Gora

"Nebyl jsem si jistý kdo z nás dvou je mrtvý." To mě vysloveně nadchlo.


Rhodesie
před měsícem
Dát tip trojort

Do letadla jsem kdysi málem vstoupil, naštěstí jsem na to nesehnal prachy. Ale zřejmě jsi nepsal o pyramidové hře. 

A kdybych se chtěl tedy projít za letu na křídle letadla, tak jedině na křídle dvojplošníku, konkrétně na spodním křídle. horní by mělo funkci střechy...

Jo a doufám, že kazajku, kterou sundali té dámě nenasadili Tobě. zase by začala řádit, protože bys nemohl uděla růžky...

 

 

SUPER!

 

 

 

 


Kočkodan
před měsícem
Dát tip trojort

Ještě nikdy se nestalo, že bych po dočtení tvého dílka musel lovit pilulku na nervy. A jsem si stoprocentně jist, že tvůj horký dech za mým ušním lalokem by mne chladným nenechal.


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

Opět dost dobré... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru