Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místo potu kapky cínu

20. 06. 2002
4
0
2027
Autor
misak

Místo potu

kapky cínu

opouští mě bdění

 

Na samotu

přiznat vinu

snaha - ne jen chtění

 

Propad vzhůru

štípu duhu

ve tmě cosi klíčí

 

Loupu kůru

stojím v kruhu

čekám kdo ho zničí


Spvrivs
25. 06. 2002
Dát tip
Prostě nevím, co mně to má říct. Líbí se mně to básnicky, ale nerozumím tomu. Můžeš mně to, prosim, vysvětlit? ;-)

Spvrivs
24. 06. 2002
Dát tip
Já dokonce přemýšlím, co by tam mohlo být za myšlenku. Jako účelový shluk slov (umělecký) je to sqělé, ale ten smysl... ten mně ňák uniká. *! :-))

misak
24. 06. 2002
Dát tip
Spvrivs: Unika? No, jak rekl J. Suchy - ten smysl je ponekud unikatni:) Ale uz vazne! No tak! Ale konec koncuv me docela tesi, ze ti to prijde "sqele jako umelecky shluk slov", to rozhodne nezni spatne. Priznam se Ti vsak, ze nevim jak dalece smysl (mozna jen pro me), ale pocit pod tim je velky - nekalkuloval jsem to...

Astalavista
22. 06. 2002
Dát tip
Dobré:)*

Bulvena
22. 06. 2002
Dát tip
Přidej noty, bude to dobrá písnička

Okeya
22. 06. 2002
Dát tip
Má to dobrou rytmiku, je z toho skvělý pocit ... jen přemýšlím, jestli není myšlenka příliš rozmělněná, než aby se dala lehko přečíst. (snažil jsem se o hlubší, ber to s rezervou :-)

Josefk
21. 06. 2002
Dát tip
jo, šťavnaté :-)

Bhati
20. 06. 2002
Dát tip
To by měl někdo spíše zhudebnit.

Dabi
19. 06. 2002
Dát tip
Juch! Dle mého názoru povedené. Jednoduché a přeci to má šťávu! Jo! A můj upřímný t* :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru