Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zachraň soudnost

27. 03. 2024
1
1
60
Autor
Jinys

Opět něco z bahnitého dna mého počítače.
Jo, platí ale furt…

Je blbá doba a většina malicherných věcí je ještě malichernější.
Přesto si nemohu pomoci.
Vspomněl jsem si na volební kampaň:

„Přesvědč bábu, přesvědč dědka“,

 která mě před nějakou dobou, dost nadzvedla na židli. Dvojice mladých herců, lidí bez životních zkušenosti, kdy mladá paní herečka, podle vlastního vyjádření získala pouze základní vzdělání, zde neomaleně přesvědčují starší lidi o nutnosti (ne)volit určitou stranu. Tolik arogance, sprostoty a hlouposti jsem na televizní obrazovce dlouho neviděl.

Vzpomněl jsem si proto, že jsem automaticky předpokládal, že se mladý muž-herec poučil.
Není tomu tak!
Jeho mírně sestárlou tvář jsem tentokrát zaregistroval v dílku:

„Zachraň bábu, zachraň dědka“.

Nevím, jestli kampaň vznikla jako jakási divná forma pokání, podnítila ji jako každou jinou vůně peněž, název je nápadem dvacetiletého sebestředného marketingového odborníka, nebo je vedena poctivou snahou pomoci.
Vím ale, že ji určitě sledovat nebudu, stejně jako herce Brambůrka, přesto, že svoje řemeslo zvládá, a natočil prý skvělý film.



1 názor

Norsko 1
před měsícem
Dát tip

Nezachráníš


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru