Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce únor 2024: vyhlášení výsledků

31. 03. 2024
1
9
224

nominace na březen posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


9 názorů

Gora
před 4 týdny
Dát tip Biskup z Bath a Wells, K3, Janina6

Blahopřeji autorům s vítěznými povídkami - Luzz, Alcedothovi a K3. Skvělé kolo... Ostatním - autorům a hodnotícím - patří poděkování za zájem o písmáckou soutěž, také lastgaspovi a Dannymu za super tabulku.


K3
před 4 týdny
Dát tip

:).


Danny
před 4 týdny
Dát tip

Janina6: vida, nevěděl jsem, dík


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Danny

Danny, nechtíc (nechtě) je v tomto kontextu obojí správně, jde totiž o příslovce (ne přechodník)  s významem mimoděk, proti své vůli. Slovníky je uvádějí jako rovnocenné, zaměnitelné. 


Danny
před 4 týdny
Dát tip

K3: drobnost: pokud se neidentifikuješ jako žena, tak jsi ji podhodnotil nechtě, spíše než nechtíc :)


K3
před 4 týdny
Dát tip Janina6

Blahopřeji Luzz za skvělé vyprávění a Alcedothisovi za výbornou povídku která si své místo našla, přestože jsem ji nechtíc podhodnotil.


8hanka
před 4 týdny
Dát tip Alegna

blahoželám všetkým, skvelé diela, skvelé témy, skvelé spracovanie...aj keď niektoré svojim závažným obsahom až zaboleli a ešte dlho zostávali v hlave...(Příběh č.42 verze 3. du forma)


Janina6
před 4 týdny
Dát tip

Gratuluju Luzz, Alcedotisovi a Karlovi. A nemám jak jim poslat avíza. Sakra! Ať žije novej a zmrzačenej Písmák.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru