Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrodružství z wish listu, seznamu přání

22. 04. 2024
3
7
71
Autor
Kačka T.

7 názorů

Kačka T.
před 3 dny
Dát tip

Děkuji moc všem za názor. Ten konec si v podstatě může domyslet čtenář, no. Na těch větách bez uvozovek zkusím zapracovat. I když zatím nevím, jaká bude další povídka. 


Lili.
před 6 dny
Dát tip

Přečteno znovu. Neměním názor. Podařilo se.


K3
před týdnem
Dát tip Gora

 Asi to dopadlo dobře, a nebo taky ne, to už je na čtenáři, že? Kačko, umíš hezky psát. I když ruka není ještě dokonale vypsaná, časem se to změní. Celkem jednoduchý děj, s mírným růžovým a tajemným zabarvením, se mi dobře četl. Na konci jsem sice čekal něco víc, nebo třeba v jezeře, ale i tak se mi to líbilo. Bylo by dobré přidat odstavce. Delší volné věty bez uvozovek zvlášť na nový řádek, řeč vypravěče rovněž, a řeč kamarádky jakbysmet. Aby to bylo přehlednější a ještě líp se to četlo. T.


Kačka T.
před týdnem
Dát tip

Janina 6: nešlo mi to sem vložit. Opravený text mám v PDF. 

 


Janina6
před týdnem
Dát tip

Proč tu povídku nevložíš normálně sem na Písmák? 


Kačka T.
před týdnem
Dát tip

Děkuji @Lili.

 


Lili.
před týdnem
Dát tip

Vynikající!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru