Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka

25. 04. 2024
1
18
218
Autor
kuča

Dnes jsme jedli naposledy

uleželé želé

z dědy.

Mňam!!!


18 názorů

Janina6
před týdnem
Dát tip

Ano, to máš pravdu, Karle. Nicméně to na původním předmětu diskuse nic nemění. Já už to ale dál rozebírat nebudu.


K3
před týdnem
Dát tip Janina6

Já vtipy nemám rád všeobecně, ani ty vkusné a pokud nemusím tak je neposlouchám. Ale mezi lidmi kolují, tak jako vždy, mnohem horší.

No právě, Jano. Ruský lid by si měl pamatovat jaké to bylo a neopakovat to. To co se dělo tam, je tu znova v mnohem horší podobě. Lidi jsou vynalézaví i v tom jak druhému způsobit bolest.


Jinys
před týdnem
Dát tip Zeanddrich E.

K3

Ano, je vás zde převaha, kteří jen sledují, řekněme, formu umění, a patlají se vesměs v bizardních sporech o jeho kvalitě. 
Ale umění i "umění" vyjadřuje také pohled, nebo názor na věc!
To, že je ve škatuli s nápisem "blbůstky" na věci nic nemění.


Jinys
před týdnem
Dát tip

Janina6

Možná by autorovi, byť jen ke krátkodobému, předsmrtnému pochopení pomohlo, kdyby svoje dílko přednesl současnému ruskému vojákovi, s kořeny v Leningradě, prošlému boji na Ukrajině... 


Janina6
před týdnem
Dát tip toot, Zeanddrich E.

Karle, humor včetně černého mám ráda, ale jsou věci... Zlehčování těch hrůz, co tenkrát lidi v Leningradu zažívali, nikomu neubližuje? Tomu nevěř.


K3
před týdnem
Dát tip

Já jsem pro svobodu slova, je to neškodný rým, černý humor, který sám o sobě nikomu neubližuje, nic víc. Nakonec když já jsem napsal Rejnoka, taky se to nikomu nelíbilo a přitom je to silně protiválečné:).


Jinys
před týdnem
Dát tip Zeanddrich E., Janina6

kuča

Ano, svoboda slova zahrnuje i svobodu být hovadem. Případně jako hovado psát.
Otázka ale zní, je-li to dobrý nápad.


toot
před týdnem
Dát tip

Humor bez hranic, jsem pro.

Víte někdo, co dělá šestiletá holčička v devátym měsíci? :)


Janina6
před týdnem
Dát tip Jinys, toot, Zeanddrich E.

Svoboda bez (vnitřních) hranic má blizoučko k bezohlednosti, víš? Škoda.


kuča
před týdnem
Dát tip

Děkuji za názory, ale i v budoucnu míním vtipkovat o všem. Jasně, je to hodně černý humor, ale je. Radí mi nevtipkovat o křesťanství, jiní o islámu, jiní o Židech, jiní o válce, jiní o zvířátkách, jiní o erotice, jiní o ženách, jiní o postižených, jiní o .... svoboda buď je, nebo není. Neexistuje na 80%. Mně autocenzura vadí. Chápu, že se to všem líbit nemusí, proti gustu... Stačí nečíst. Myslím, že rubrika "blbůstky" by toto měla unést.


Janina6
před týdnem
Dát tip toot, Jinys

Phil, ale potom po sobě uklidí. Pokud má mozek v hlavě.


Gora
před týdnem
Dát tip Zeanddrich E., Al Jal Úd

Stát se to může, mně se kdysi taky "povedlo" zavtipkovat v komentáři něco na téma, jak Saudi rozřezali návštěvníka - diplomata na ambasádě a pronesli ho ven v kufru... jenže tenkrát se ještě komentáře daly smazat. Hranice mezi černým humorem a nevkusem je někdy tenká... a strašilo mne to dlouho.


Philogyny
před týdnem
Dát tip Zeanddrich E.

Každý se někdy opije. 


toot
před týdnem
Dát tip Benetka, Gora

jsi mi připomněl: když jsme v hodině němčiny měli vymyslet větu s "macht" ... tak muj změklej mozek nevymyslel nic jiného, než 'arbeit macht frei' ... no styděla jsem ještě asi měsíc, že jsem to i vypustila nahlas - jsou to už léta a já z toho mám furt kopřivku ... ale tak holt se stane, no, že se nepovede ... 


Jinys
před týdnem
Dát tip Benetka, Pedvídek, Zeanddrich E.

Mám tvoje říkačky rád, ale tohle je silně přes čáru.
A ani se mi nezdá "technologicky" zdařiká.


Benetka
před týdnem
Dát tip Zeanddrich E., Jednapoetka

SMAŽ TO.


Janina6
před týdnem
Dát tip Jinys, Zeanddrich E.

Tak o čem budeme vtipkovat příště? O zemětřesení nebo o plynových komorách?


Janina6
před týdnem
Dát tip Benetka, Jinys, Pedvídek, Zeanddrich E.

Vrchol nevkusu. Víš vůbec, o čem píšeš?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru